Sunday, October 11, 2009

lahir bulan oktober

bulan 10 ni bulan paling ramai yang sambut hari lahir...

1) 6 oktober
besday adik aku syafiq..geniousboy...yg ke 22....tp aritu aku silap tulis 23...hehe..ape lg..kene bebel la dengan adik aku tu..sori2..akak ingat dh tua..rupanye muda lg..baru 22...

2) 10 oktober
kawan aku masa dekat matrik johor..nazuha tugiman...aku panggil dia u a je...yg ni umur dia masuk 25..sama mcm aku la...

3) 14 oktober

tarikh ni ada 2 org sambut besday mase ni...

- kakak aku....nurul ashikin....yg ke 27.....dah tentu lg tua dari aku...
- kawan aku...cik lizz..blogger..kenal dia dari sekolah rendah..zaman hingusan lg..smpila skang ni...

4) 19 oktober...
kawan ak masa matrik gak...nama dia nurhidayatun solekin...aku panggil nur je..yg ni umur dia sama la mcm aku..masuk 25 tahun....'

5) 21 oktober

tarikh ni pun ada 2 orang sambut..

- antara kawan baik aku gak..masa dekat UKM..nama dia tengku najwa tengku mohamad,.tp aku panggil joned atau jon je...
- yg kedua..ira...e xrumate aku masa dekat UKM....dia ni blogger gak.dalam dunia blog ni org kenal dia sebagai "si reben merah"...

2-2 ni sambut besday yg ke 25...mestila sama dengan aku...


1 comment:

  1. hehe...
    6 oktober...sy pnye besday jugek..
    weeee~~~

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops