Saturday, April 4, 2009

handbag aku dh ringan....one drop perfumes...

Aku de dua umah..hehehe...sori eh..bukan lari dr umah..tp satu tu bilik aku kat utm..so tmpt tdo aku ni tak tetapla..sesuka hati aku nak balik mane...umah aku ke..atau kolej aku kat utm..

disebabkan tu...aku ni slalula bw perfume aku tu dlm handbag...bole thn berat la handbag aku tu kalo aku bw perfume aku tu...hehe...yela nak beli 2 ...haha..mampula sgt aku nak beli 2..1 letak kat utm 1 letak kat umah aku..tu yg aku angkut je ke mana2 dlm hand bag aku...tunang aku slalu bising..semua nak angkut..apsal tak angkut sekali baju sume letak dlm handbag..hemoh ...hemoh...


so skang aku dh tak kesah ape org ckp..aku nak angkut perfume aku suke ati akula....sbb skang aku dh gune ONE DROP PERFUMES by Egyptian Potion..alhamdulillah..perfume nye kecik..ringan..mmg takde mslh aku letak dlm handbag..sbb xdela besar sgt mane,,,muatla kalo letak dekat handbag aku tu...bau die pon boleh tahan...de macam bau perfume aku. ...Givenchy...aku pakai dr pg..dlm pukul 8 pg...perfume ni pon leh di pakai semasa solat..ha..ok la tu kan.....murah....

kecik je kan..murah lak tu,,,

ni bukan Givenchyla....tp skang dh xde masalah..handbag aku dh tak berat skang ni...

ni lak website ayah aku yg
http://www.abubakarshop.blogspot.com/...
*CLICK HERE*
kalo rajin..tak pun berminat ke...korg tgkla website ni eh.....


1 comment:

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops