Friday, April 24, 2009

nak aku gigit ko ke...xnak..bulu tgn ko pjg sgt,,,

gigit?aku nak gigit ape...??relax2......masih dlm terkwal lg..xdee mende pon....

aku de exam ari isnin depan..aka 27hb april...exam ape ek..kali ni aku ingat..sbb nak exam..kalo sblm2 sblm ni..jangan harapla aku nak hengat kod subjek...name lect..dan len2 yg berkaitan ngan kelas..haha...pemls btl aku ni...

ha..isnin ni aku de exam programming...open book dh dimansuhkan oleh lect aku...wooo..xbek tau dr.ali....dh ler java...fenin tau...fenin..mane de exam yg aku tak fenin..sume fenin..haha...standardla kan..dh namenye exam...

tp kan..aku tak suke betul kalo dlm dewan exam...kene duk sblh ..manusia2 yg bukan dr malaysia ni,..tp bukan sumenyela..segelintir..terutamanya yg dr iran ke..afrika ke...suke sgt bercakap..tgh dlm exam pon nak bercakap...tanye soalan..berbincangla...wei..aku peningla duk ant korg....nak jwb exam pon tak tenang tau...dh la meniru..siap leh minta aku jwpn skali....question 4...give me ur answer please...woo..woo...banyak cantk muke kau.......aku pon terhegeh2 nak jawab..ko leh minta mcm tu je,,,,jawab sndri daaa~~~ntahla...dieorg ni banyak sgt ragamla....kalo lect dh suh letak hp kat depan..letak jela,,ni nak kuarkan simkad jela,,,,xpe2..sy letak beg katt tepi jela,,,sy tak pegang begla...wei letak jela ...ape susah..tkt org amik ke...kan korg nmpk beg korg kt depan tu..lemau btl...

2 comments:

  1. haha. gigit je org cmtu. haha. bg jelingan benci. erkk. btw, good luck exam isnin nt!

    ReplyDelete
  2. haha..gigit..mati idup semula pun dilot xnak gigit.....bulu tgn masing2 pjg wooo..erkk...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops