Friday, April 24, 2009

manusia ke binatang ni...sial la....

dh tgk x you tube maid tu...kejam gler....tak kesian ke pd budak tu,,,budak yg belum kenal erti lg..tp dipijak..ditendang...ee...kejam btlla..kalau la tu anak ko..ape perasaan ko..

mmgla sblm ni de cerite2 yg majikan sndri dera maid dieorg..tp takkanla sbb mrh kat mak bapak....ko sanggup nak balas dendam dkt budak kecik....ape la yg budak2 tu tau,,,

jd..tgk la sndri eh..perhatikan betul2 ape yg maid tu dh buat...binatang pon syg kat anak..walaupun bukan darah daging die..

2 comments:

  1. wehh sumpah sial duhh
    membara hati aku nih
    aku dapat siindon tuh mmg aku buat dye lagi kejam daro dye buat budak tuh
    aku bakar dye hidup2
    ggrrr geram gile babin nih
    sial punye indon.nti kau aku buat kat ank kau.

    ReplyDelete
  2. tu la psl...tp bile tgk kat you tube, diorg ckp penjara 2 tahun je..mane aci..patutnye bio merengkok dlm penjra...org mcm tu mmg xde ati perut lgsg...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops