Thursday, April 30, 2009

nak sikit burger boleh??a'ah..sikitla sgt...

separuh ko mkn tau tak..tp tu zaman sekolahla...yela budak2 sekolah kan suke menipu ..termasuk la aku....wahaha...cian dak sekolah kan,,,tak pasai2 dpt ayat power dr aku..

tp betul ke..mm..maybe tak semua orang mcm tu..hanya segelintir jela...dr pengalaman aku kecik2 dulu..mase sekolah rendahla..mak aku slalu bwkan bekal untuk aku...mmg hobi mak aku bwkan bekal untuk anak2 die...dr zaman kakak aku..smpila zaman adik aku yg kecik ni...

ok aku smbg cite bekal eh...satu aritu mak aku bg bekal burgerla..burger ape ek..tak hengat la pulak..tp de sorg dak pompuan tu..ckp la kat aku..nak sikit burger leh tak..mcm sedap je..so..aku bg la kan..cian..sbb die tgk burger aku mcm meleleh air liur je...tp pastu ko tau tak..die mkn burger aku skali ngap je..dh luak separuh beger aku tu..ceh..nak je aku mencarut..maki hamun..tp pak kal aku mulia lg mase tu..tak geti maki hamun...sikit die tu..separuh die kebas beger aku..last2..aku ikat pewutla..sbb tak kenyang...duit x bwla lak tu...yela dh bw bekal kan,.so mak aku x bgla duit..umah pon mmg dekt ngan sekola...kalo aku jalan kaki..2 minit dh smpi....

tu cite pertame...ni cite kedua lak..

adik aku dl sekolah asrama penuh..dekat mane??dekat kluang...mest kowang dpt agak kan sekolah ape....tp skang dh abesla kan....setiap kali nak balik asrama mak aku mesti bw kan bekal untuk adik aku..tp bukan untuk adik aku jela..untuk member2 die gak..makn rmi2la..lepas tu adik aku letak la mknan tu kat katil die dl..sbb nak turun bawah balik..nak salam ngan mak abah aku...lambai2 la smpi kete ilang dr pandangan mate...bile kiteorg dh gerak nak balik..adik aku terusla naik atas..nak mkn...tp jd hampe..mane taknye..tinggal plastik je..mknn sume dieorg dh kebas...tak tinggalkan pon utk adik aku..sabau jela...dhla adik aku xsmpt mkn lg mase kat umah...ni dh kene ikat perut lak...

sabau jela kan..nak wat mcm mane..dh name nye budak sekolah...aku dl pon sekolah gak...haha

2 comments:

  1. erkkk.. kalau ije da nangis da.. eii.... benci2!

    ReplyDelete
  2. nak nangis..tp malu..haha...
    tp dlm perut dah bermcm2 bunyi kuar...mcm2 rentak kuar...nak kene tnggu smpi bnyi loceng tu mcm 10 tahun kene tnggu...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops