Saturday, April 11, 2009

[ update - kawen ]



opppss..bukan aku yg kawen ... ni membe sekolah rendah aku dl...dari darjah 1 tau aku berkwn ngan die...1 kelas ngan die smpi darjah 6..kre die kwn pertame aku yg bergelar kawan baik....name die cantik..nurul wahidah...tapi aku panggil die wahid...besala mase kecik2 dl..yela br drjah 1..susah nak sebut kot...xingat sgt name..so aku panggil la die wahid..pendek je..tak berbelit2 lidah aku nak menyebut...kemudian kami sesame pengawas...ke hulu ke hilir same..ape2 hal sume byk buat keje same je....tp...start darjah 4 tetibe aku rase la..de org jeles ngan keakraban kiteorg...kiteorg gelar itu pompuan 'itik'...pastu aku ngan wahid ni tetibe bergaduh yg tak tau ape punce die...

tapi skang aku ngan wahid dh baik semule....tak pela cerite lame...yg penting aku ngan wahid masih lg berkwn...

selamat pengantin baru kawan ku...cantik sgt2 ko arini..i'm happy for you......
semoga wahid sentiasa bahagia dan bersame suami tersyg hingga ke akhir hayat...dan kurniakan zuriat yang baik2...soleh dan soleha...

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops