Monday, January 12, 2009

aku bukan bangla laaa...

pakwe aku kejam...mane taknye...die slalu je samekan aku ngan mamat bangla atau maple2 tu...sadis betul...de ke patot...

kalo aku jalan2 ngan die...pastu tersempak ngan mamat bangla die kate...ha..tu sedare dah panggil...nak itot tak...leh jalan ramai2....pastu kalo makan kat mamak....pakcik panggil tu suh wat roti canai...waaaa...nape le ko kejam sgt mr.molar...nasib bekla aku xkesa dan terime hakikat sbb aku ni mmg gelap...mmg nenek aku pun mamak gak....kalo aku tak sayang ko....mmg aku dh cili2 mulut ko......

de membe2 lelaki aku kat utm lak...panggil aku macha....xpun cha je....cha...ooo chaa....waaaa.....nak nanes aku...xpe2...nnt aku pakai krim pemutih pasni~~~

makkk....tgk dieorg ni....ejek anak mak gollaaapppppp......

6 comments:

  1. fair 'N' lovely!
    terbukti! djamin!
    huhu :))

    ReplyDelete
  2. ala ciannye...
    mayb dia nk gurau..
    walaupon terasa tp jgn amik ati sgt.

    mayb ea pn nk kata walau pon cmtu..ea pon ttp syg :)

    ReplyDelete
  3. amik package putih gebu di spa sy,,hehhee pomot ni okey,,,kehkeh ala ape ade dengan warne kulit..janji bahagia..lalala

    ReplyDelete
  4. smpinya ati dia..
    ala, dia kutuk2pun, dia syg tu..
    kan kan?

    ReplyDelete
  5. kak die gurau kowt..sy tgk gmbr akak tu comel je..(btul ni)

    ReplyDelete
  6. fir~
    haha...semestinye aku akan cube..

    shafie~
    aku x hamik ati pon...

    helena~
    ok gak tu,..
    ko bg free la eh...
    buat amal jariah...lalalala

    lina chan~
    of cozla die cyg...
    haha perasan....
    tp mmg die sygla...

    farzana~
    haha...mr molar akak tu mmg suke gurau...akak po xkesa sgt...
    xdela golap sgt pun....die mmg suke kaitkan akak ngan mamak sbb nenek akak mamak....

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops