Friday, January 2, 2009

hantu pun kene pakse pki tali pinggang keledar ...

thn two.zero.zero.nine dah masuk...bermakne...tali pinggang belakang wajib di pakai...
aiyyaaakkk...terase mcm mls nye nak pki...boleh tercekik kalo pki ....sdgkan untuk driver depan aku ala-ala terpakse utk pki...almaklumla...aku ni agak rendah..jd bile pki tali pinggng tu..mcm tercekik je kat leher aku tu...tp terpaksela kan..utk keselematan aku gak...

tetibe teingat iklan hantu tu....kelako...pd aku la..."kang aku dh ckp...lain kali pki tali pinggang keledar kat blkg..."


video

mehla kite ramai2...memakai tali pinggang keledar blkg ye......

8 comments:

  1. hihi...ciare pon td dok sibuk2 pkai tali pgang blkg ms gik lunch...hihiks :p

    ReplyDelete
  2. serius tak suka pkai seat belt blakang..rasa mcm lemas jer...
    terbatas pergerakan..
    nasib baik lah selalu dok depan...
    al maklum lah..sy kan driver tak bertauliah...heheheh...

    tp klu tak pkai seat blakang kena saman kan?? ish ish...
    kena saman pn nahas jgk...

    ReplyDelete
  3. Hoho. aku tak suka pakai tali pinggang dlm kereta tu.

    Kalau ditegur baru la pakai. Duduk kat seat depan pun berat tangan nak tarik seatbelt, ini kan pula yg kat belakang.. huhu

    ReplyDelete
  4. xsuke laa
    dh laa sy suke duk tgh..
    pasni terpaksa laa..

    ReplyDelete
  5. leceh kan pakai tali pinggang blkg.. >_<

    ReplyDelete
  6. denda minima rm2000 kalau x pkai seat belt blkg. kn? erkk. ke maxima? ehe

    yg duk depan ni pn nak tak nak je pakai seat belt.. org blkg lagik la~ uhu

    ReplyDelete
  7. huhuhuh...N x praktik ag pkai sit belt blakang...

    ReplyDelete
  8. i pakai seat belt blakang.
    ya allah rasa mcm dalam penjara! hahaha..
    duduk statik je.

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops