Monday, January 5, 2009

nak menipu tp sendiri yg tertipu...

huhu...ni kesah mase aku form 2 kot...xsilap ingatan aku la...mase tu aku kat sekolah yg sumenye pompuan.....satu mlm tu ...de la sorg budk lelaki tu col aku...nak bebual ngan aku ...tp waktu tu aku dh tdo rasenye...yang menjwb col tu abah aku...aku xtaula die dpt no aku dr mane...konon nak bebual ngan aku tp last2 bebual ngan abah aku...smpila satu part yg aku rase budak tu pom mest tak akan lupekan ape yg die dh wat...

mane taknye die ckp ngan abah aku die 1 kelas ngan aku...nak tanye psl homework.... td die tak dtg sekolah..demam...dh col kawan lain tp sume dah tido...

mase tu abah aku mmg dh tak tahan dh...nak mrh sbb col mlm2 pn dh tak jadi...rase nak gelak adela...last2 dh tak tahan gelak abah aku cakap ngan budak tu...anak yakin ke dilah ni kawan anak...dengan penuh keyakinan menjwb...ye pakcik sy mmg kawan anak pakcik...budak tu sebut la name penuh aku...pastu abah aku bgtaula kat die...dilah anak pakcik ni sbnrnye sekolah sigs la anak..sultan ibrahim girl school...mmg tak silap pakcik la.. sekolah yg mmg sume pompuan..camno anak ni leh 1 kelas ngan anak pakcik lak...pelik pakcik....

budak lelaki tu terkedu pastu terus letak phone...sbb dh tak tau nak ckp pe...abah ngan mak aku mmg gelak je la...dan smpi skang aku tetap tak tau sapekah mamat tu sbnrnye...

1 comment:

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops