Sunday, January 11, 2009

bola 1 bola 2....


selame ni aku asyik tertanye je..napela owang putih slalu je memenuhi ruang stadium dieorg or ape2 tournament la....lepas aku itot mr molar aku gi tgk bola..johor fc lawan p.pinang..kat stadium pasir gudang..br la aku tau de perbezaan kalo kite tgk secare live berbanding kat tv je,,,kirenye first time gakla aku gi tgk...biase nye aku tgk tournament tae kwon do nye je....sbb dolu2 aku kan aktif sukan tu...skang dh idak ler...dah pencen...

yg paling best aku rase bile time dpt gol kan bola...mcm 1 semangat je....sume jerit...gooollllllllllllll....sorak sakan gler....waktu tu ok la....tp bile time keeper tak dapat tangkap bola tu...mcm2 la yg kuar dr penonton....keeper...mak panggil balik la...gi balik...masak nasi la....mcm2 la..yg len aku dh tak ingat ape penonton membebel......

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops