Sunday, January 11, 2009

aku dan singapore

kastam yg br tu dh buka...haha...pjg giler aku nak jalan utk masuk,...pusing2...lenguh beb kaki ni...pdhal tmpt die sblh je...tp kene tawaf 1 bangunan br la smpi ke tmpt pasport tu....kejam sungguh...nasib baikla aku ni masih gagah lg..haha...

aku gi singapore berenam..2 malay 3 chinese and 1 indian...smpi sane pon tu satu lg penat...berjalan je..pastu naik lrt...naik bus...naik teksi..dhla dr tmpt keje...penat gler...nak tercabut lutut aku yg gagah ni...

check in kat hotel furama river front..tnggu henny..die org cina indon tp keje kat singapore...die bg arahan sume...settle yg pntg..pastu lepak kat hotel je..

kalo la aku keje kat singapore ....mesti kepala lutut aku ni longgar lebih awal dr waktu usianye...ari2 aku kene gi keje jalan kaki sj...pastu dgn nak mengangkut laptop aku yg berat ni...tak sanggup aku...balik keje lewat...adeiiiiii
Furama Riverfront Singapore

menggedikkan diri amik gambo...

lawo tak katil ...selerak habes..

dinner hari pertame aku...kat seoul garden..ngan sume staff novalife ngan group utm..aku x leh masuk sgt mknan kat c2...amik cket2 jela..wat rase...

dinner aku utk ari ke 2..pakcik kfc je..satu utk aku..satu utk ko..cik lizard ar..

ni nasi goreng indonesia...yg kat atas nasi tu otah@otak-otak kot...rase nasi die mcm lebih kurg nasi grg kat malaysia..otah die lain sket...tak tau nak describe mcm mane rase die...aku mkn kt bugis junction..dgn bebudak lain..mase ni dh nak balik...

1 comment:

  1. takmo aku g spore naik public trasport lagi!!! sampai demam2 aku siut.

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops