Friday, January 2, 2009

Jom isi perut kosong kat senibong...

smlm abes keje...trus aku kuar..cepat je aku cabut...bos x de...ape lg aku terus zooommm ar gi tmpt mr molar aku tu...kat pgudang,,,,amik die...sbb aku mls nak nek motor die...dh mlm kan...sejuk sgt2..dhla senibung tu tepi laut...kene angin lg...kompem sejuknyela...

aku ngan mr molar aku gi mkn kat senibung,,,,sesat gak la...sbb biase aku ikut bakar batu...ni dr pgudang....pastu masuk tmn molek la...ntah mane2 je mr molar aku bw....dh la perut kosong...nak muntah jdnye,,,bile dh fenin2...penat pusing2...aku cdgkan kat mr molar aku...ikut jalan bakar batu la...jauh pun jauhla...dr aku fenin pusing2....

mmm...mkn kat 6 corner....mknan die okla....layanan pom ok....cepat gak walopun rmi org.....aku amik yg set utk 2 org je...tp tu pun dh byk sgt..aku mkn sket je...mr molar aku la yg abeskan,,,


total harga RM 65...

nasi putih utk 2 org..
tomyam campur..
sayur kailan..
udang butter..(udang besar2...)
siakap 3 rasa,.
kerang bakar sambal...(yg ni jela tak berape sedap)

6 Corner - Gerai No 6 Kg Senibong (Tepi Laut)



ala...aku x sempt nak amik gambo lauk2 ar....sbb perut dh lapo sgt.....dh xhengat nak amik gambo....

bile nak balik aku ikut jalan lain....rupe-rupenye dekat je ngan tmpt aku sesat tu....alahai....wat aku fenin je la.....

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops