Monday, January 5, 2009

MAGNUM , MOLAR . SINGAPURA, JAVA dan DANGA CITY MALL lagi...

semalam aku jalan2 lg dgn mr molar aku...pas amik mr molar, aku lalula kat area 1 kedai ni dkt masai..dan majoriti manusia di kedai itu adalah orang melayu...aku agak pelik gak walopun aku ni bukan la jenis manusia yg terlalu baik tp tak berape phm sgt dgn sikap manusia yg jenis mcm ni..yg suke memenuhi ruang MAGNUM...semate2 utk kaye....kdg2 bila aku lalu di kawasan taman sentosa ...area wisma daiman pasti akan de manusia yg menjual ketas2....penjual dan pembeli nye juga adalah orang melayu...sanggupnye menggadai nyawa di atas jalan raye semate2 hanye untuk beberape keping ketas yg tidak seberape keuntungan dieorg akan dapat...kenape kenape dan kenape hanye mereka mereka dan mereka sje yg tahu...

kali ni aku tidak window shopping krn aku menemani mr molar aku berbelanje...agak bnyk gak la...bile lelaki dh mule berbelanje,,,pasti lutut aku akan terime bahananye..mane taknye ko pasti akan pergi dr 1 kedai ke 1 kedai dan satu shopping complex ke 1 shoppng cmplx yg lain..byk2 baju yg tergantung hanye tergoda pd 1 tshirt ni sje sbb terpampang name mr molar aku di tshirt tersebut...

tadaaa...ni ler bj yg aku teruje tu...muahahha...sbb de name mr molar aku dkt baju tu...

aku mkn tghari kat food court danga city mall...masih belum byk lg kedai yg dibuka walapun pelancaran nye pd 1 ogos 2008 yg lepas...tp yg aku pasti...kedai2 mkn makin byk ditutup...mungkin sbb danga city mall lebih byk dikunjungi org2 cina berbanding melayu...kedai2 mkn pula majoritinye org melayu yg berniage...

rabu ini aku terpakse menjejak kaki aku di singapura ...setelah sekian lame aku tk jejakkan kaki ke sane walapun aku hanye memerlukan setgh jam shj utk smpi ke singapura..seingat aku kali terakhir aku ke sane ketike umur aku 4 tahun...see...berape lame aku dh tak ke sane...tersgtla lame dowh...aku ke sane dr hari rabu smpila ari sabtu...pasti aku separa meroyan atau sepenuhnye meroyan berade di oversea..kerane aku tidak dpt berhubung dgn mr molar aku....mahal wooo....mr molar aku dh warning merah kat aku...jgn gatai2 nak col ngan msg je nnt sapo nak byr...abe mu gak yg kene byr...tersgt la kejam kan mr molar aku...

arini otak dan pemikiran aku pasti buntu sekali lg utk memahami JAVA...dan aku pasti di dera yg terpakse sepanjang kewujudan aku di singapura utk wat keje aku tu smpi licin..JAVA JAVA...boleh migrain aku mcm ni...

2 comments:

  1. g spore utk keje ker??
    sungguh tidak seronok...hehehe...
    tp menyambil2 g bercuti elok gak..
    jgn pening2 psl JAVA...leh buat kot...

    ReplyDelete
  2. nympah aku dgr JAVA tu.ivan nyer name lagi aku ngeri.wakakakaka!! giler btol ar.

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops