Sunday, August 9, 2009

3 perasaan berbeza

sedih,.,sangat sedih..kucing yg aku bela sejak 6 tahun dulu...arini die dah pergi ....dh beberapa ari cr xjumpe...tetibe smlm die muncul..tp dah nazak...nak bw gi klinik xsmpt..sbb klinik dh tutup...pagi td tgk die dah pergi..anak die baring je sblh die...sedih agaknye sbb mak dah xde...

**********************************************

happy seketika...td cek email....dpt satu berita menggembirakan sket...aku dapat duit dr myspacetunai..

*********************************************

dan skang aku xde perasaan..xtau nak sedih ke gembira.....

***********************************************

Ada yang bertanya kepada aku, apa tu pad anion......sila rujuk di sini...Apa Itu Tuala Wanita ANION...Apakah ANION?...Pad ANION vs Tuala Wanita Biasa...kegunaan lain PAD ANION?

apa kelebihannya?
Klik pada baby ->...*baby*..

Ada yang bertanya..jadi nak pakai apa? apa yang sesuai..?
ni terpulang pada individu masing-masing, mahu menggunakan yang mana..cari bahan atau pad yang selamat digunakan..boleh cuba pakai kain yang dbuat sendiri atau guna tuala good morning (boleh dicuci dan diguna pakai semula) atau jenama tuala wanita lain yang rasa selamat digunakan...pad2 yang lain aku tak tau, tp sekarang ini aku mmg pakai pad ANION ..untuk menggantikan pad2 jenama terkenal yang dah dicemari toksin...atau mungkin boleh gunakan pad REFRESH atau pad HPA

Apakah alternatif lain? dipertik dari WANITA @BACARIA , 20 SEPTEMBER 2006

Walaupun tidak banyak dpasaran atau dikedai, adalah lebih baik wanita memilih tuala wanita yang diperbuat seratus-peratus daripada kapas yang tidak menjalani proses pemutihan atau pelunturan. Jika pun tuala wanita itu perlu mengalami proses pemutihan, pastikan pengilang menggunakan bahan kmia selamat bukan bahan kimia yang boleh menghasilkan dioksin.

Satu lagi ciri-ciri tuala wanita yang baik, ialah *keupayaan menyerap lembapan*klik....*video penyerapan*.klik..Lagi elok daya serapan, lagi baikla tuala wanita itu...cth penyerapan ...sila lihat video..
video

Tuala wanita yang menyerap lembapan dengan baik bukan sahaja menyelesakan wanita, malah boleh mengelak masalah jangkitan dan pertumbuhan fungus di celah kelengkang, ini boleh mengurangkan risiko jangkitan faraj, pundi kencing dan saluran pundi kencing akibat kelembapan berlebihan. Ia juga mengurangkan rasa gatal dan melecet..

8 comments:

  1. sm la kite..
    mati haiwan peliharaan..

    T_T

    ReplyDelete
  2. hari ni jgk 2 baby rabbit shaye mati... T_T

    ReplyDelete
  3. anak kucing meratapi kepergian mak die.., sayu nyer..
    cik dilot, wat pembelajaran tambahan yer rini, pasal tuaal wanita =D
    tq 4 d info yerk...

    ReplyDelete
  4. Erk, apakah itu tuala wanita? Lalalala.

    ReplyDelete
  5. gua tak nak komen.nnt ade orang tacing lagi

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops