Friday, August 14, 2009

zon membesar 25

1) Norazlan Abdullah

2) Rohani Jaaffar

3) Nurul Nadiah Yanan


bulan ni de 3 org membe aku sambut besday...why 25??sbb semuanya dah sama umur dengan aku...

6 ogos...

Norazlan Abdullah..aka spey..



gambar poyo ko aku tepek...ni member sekolah menengah aku...form 4..dan sampai sekarang..of cozla kan...dah katenye membe...dah 10 tahun kenal mamat ni.....aku slalu berlumba dengan dia..sape dapat markah paling tinggi...asal dapat markah mest tanya...ko dpt brape...pakcik...ye aku suke panggil die pakcik...hanye aku panggil die pakcik....


9 ogos

Rohani Jaffar...aka ani..


ni kawan aku masa dekat matrik.KMJ..TANGKAK....satu kelas ngan dia...dan satu bilik dengan dia..ni pun member baik aku....kiterog ni PIONEER KMJ...ok...dh 8 tahun ek ani...


14 ogos

Nurul Nadiah Yanan aka nad


ni membe aku mase dekat UKM..cousemate aku...roomate aku gak...dan membe baik aku gak...gi mane-mane mesti same..termasuk 3 org membe aku lg......7 tahun kenal ko...pakwe ko bg adiah ape..hehe....rombongan meminang eh..hehe...amin...

selamat hari jadi untuk korg....semoga korang sentiasa dimurahkzan rezeki dan dipanjangkan umur selalu..dan sehat selalu....

ucapan skema bila besday org...hehe.......
rindu seyh kat korg....

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops