Sunday, August 2, 2009

myspacetunai

yeah...aku sangat happy...selepas bace blog fatehah....aku berminat utk join di bawah die..dan akhirnya aku dapat topup free...tp dia kate besok......besok pun besok la...hehe..thanx naaa~~~

ok...aku tau rmi blogger di luar sana...yg smbil berblog tu..try buat sesuatu yg boleh dapatkan duit..,...ada yang nuffnang..ada yg advertlets....ada yang dr twitter...dan hari ni aku dapat satu benda baru lagi..iaitu....myspacetunai....apa dia...??myspacetunai...cuba lihat banner aku yg kat atas tu...yg tula myspacetunai...

tak pernah dengar...??aku pun tak pernah....tapi aku buka page tu...dan bace...dan yang lebih menarik...dapat ebook...aku terpegun pada yg ni "pakej ebook cara promote blog "....waaa....

jadi sesiapa nak daftar...boleh daftar bawah aku....http://www.myspacetunai.com/dilot.....kalau ada yg ragu2,,,myspacetunai ni sbrnya bukan MLM...dia hanya ada 2 level sahaja..LEVEL 1 dan LEVEL 2...kita boleh promosi dekat myspace...friendster...dan facebook gak ....tp ape-ape pun baca dan fahami dulu ye....dah puas hati..baru klik utk join....

bagi 2 org terawal yang daftar bawah aku...aku bagi duit...rm 10.00 sorang...jangan lengah2 kan lagi....

p/s: tetibe aku rase nak wat contest lak...mmm...

11 comments:

  1. wawaa
    gud2
    macam ni la nak org kita
    buat duit
    hehe

    ReplyDelete
  2. yeah!!!hehe...

    mcm2 cara joe...dah alang2 sambil berblog ni kan...

    sambil2 tlg ayah aku bisnes ...aku pun wat skali la..=)

    ReplyDelete
  3. dilot, jgn lupe belanje nana! heheheh

    ReplyDelete
  4. nana~~
    hehe...join dulu baru leh blanje..
    nota ugut..haha...

    no problem...turun jb naaa~~

    ReplyDelete
  5. ya smgt bisness!!!

    ReplyDelete
  6. wat la contest
    pastikan saya bole menang ye,,ekekeke

    ReplyDelete
  7. aku pkai bill..
    leh masuk ke?
    hahaha..

    *x berminat*

    ReplyDelete
  8. buat lah contest, kasi sy menang, cikhel no.2 hehehe..

    larikkkk..sebelum cikhel @ helena bertukar jadik hulk hahaha

    ReplyDelete
  9. haha.. bagus betul la.. apasal aku malas sangat nak buat benda benda macam ni

    ReplyDelete
  10. tmbh 1 lg..
    google adsense..hehe (sdg menggunakannya)

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops