Wednesday, August 19, 2009

peneka yang hebat

mahu jadi nujum pak belalang??...adakah korg peneka yang sangat hebat?mahu buktikan kehebatan anda...kehebatan ape tu..??tettttt...ok!!!sila jangan lusyah di tmpt aku...

perhatiann!!!!!blog aku ni bukan blog lusyah....tolong jangan letak entri2 lucah lagi di sini..ada manusia yang tak pandai gunakan blog, dah buat lucah kat tmpt aku....disebabkan aku terlupa password..tak dapatla aku nak delete....tp ko ingat ko boleh lari..aku de ip ko...ye..blog aku mmg leh detect ip...awas ye...

ok!!balik pada tajuk aku yang sebenarnya.....cuba teka yang mana satu aku..dan yang pasti bukan yang depan sekali ye...korg teka yang depan sekali..aku cepuk korang nnt..biasa die...

sbb dilot ni seorang perempuan ye...kompem lagi sah lagi tulin bukan yang depan sekali...

ok...siapa yang dapat teka dengan betul dan paling awal sekali..

aku bagi hadiah satu botol auralife perfume...
kalau perempuan untuk seri muka...inspired by Burberry "seri + relax"
kalau lelaki dapat yang untuk relaxkan minda... Inspired by Hugo Boss "relax + genius"

biasela aku murah hati..yang teramat baik..nak hadiah ni kat korg....uweekkk...sila muntah ke darah kat sini,,

tapi ...yg pasti liza xleh teka..haha....

*************************************************************************

perhatian!!blog ini adalah blog peribadi aku...entri dalam mood ini bergantung pada mood aku ketika aku menaip...adakalanya aku jadi seorang yang baik dan skema..dan adakalanya entri aku kelakar, kadang2 entri aku ada unsur2 marah... dan adakalanya entri aku ada cerita pasal keluarga aku...

tp kadang-kadang ape yg aku nak luahkan..aku luahkan melalui penceritaan..jadi aku takla totally mengutuk org sesuka hati...mungkin dulu, cara aku sangat berbeza...almaklumla sangat cetek dalam dunia blog ni..yela baru berjinak-jinak,,..tp makin lama aku berada dalam dunia blog..makin banyak yang aku belajar cara-cara yang betul..penggunaan bahasa,,,penggunaan ayat,,,intonasi dan juga cara kita berblogging..

sbb setiap manusia perlu belajar dari kesilapan lepas....tp apepun segala berkaitan dalam entri aku ni, adalah dari aku sendiri..mungkin kalau entri berkaitan artis. atau info, aku ngaku, aku dapat maklumat dari orang lain...tp aku adalah aku..dan orang lain adalah orang lain...tiada persamaan dengan sesiapa...harap maklum untuk semua...

siapa yang rasa nak singgah blog ni..dipersilakan singgah....siapa yang rasa muak...tak nak baca pun xpe,,,,..tiada paksaan dalam follow blog aku,..terpulang pada korg nak follow atau tidak....

22 comments:

  1. haha..tahu..
    Dilah dua dari kiri...

    Nak hadiah...hehe...

    ReplyDelete
  2. yang dok tengah2 antara berlima tu...

    kompem~~hehe

    ReplyDelete
  3. aku rasa ko ler yg paling tak cute dalam gambar

    haha

    ReplyDelete
  4. yg mana ek..rasa2 cm yg hujung tuh..huhu..betul ke x??
    jika salah nk adiah gak.huhu

    ReplyDelete
  5. yg no 1 bukan... sudah pasti yg 4 lagi

    yg paling kanan sekali tu.. nampak pendiam je.. huhuhu memang tak menahan.. dah besar...kepoh jadi nye

    ReplyDelete
  6. hahaha.. ko ni kene ubah cara penulisan ar.. baru nmpk cantek..

    ReplyDelete
  7. aduka~~
    haha..aku xkesa...sbb ni blog peribadi aku..bukan untuk karya penulisan aku....

    just untuk luahan apa yg ada dlm diri aku..bukan nak wat follow rmi2 berjuta2...

    ReplyDelete
  8. hurm..lala rs dilot xde dlm gambar...hehehehe

    ReplyDelete
  9. hahaa..
    leh plak main teka2.
    jap ek ..
    mak kepada cik dilot ..
    yg mana satu kah anakanda mak cik ?

    ReplyDelete
  10. nine~~

    ala..kompem jawapan ko salah..hehe..

    xdapek den nak bg hadiah...

    ReplyDelete
  11. messyremo~~
    yooo...pakai kanta lutsinar eh...camne ni leh tau...

    yup...yg tgh2 tu..ala yg comei tu..hehe...

    pemenang dh jumpa..jangan lupa bg alamat ngan nama penuh ye..

    ReplyDelete
  12. ezany~~
    hehe...silap la ezany...dilot berada di tengah2...

    maknanya..budak yg tgh2 tu..adalah budak comel..hehe...

    ReplyDelete
  13. luffy~~
    haha..nada berbau jeles terhadap kecomelan aku...

    ahaha...

    aku yg paling comel dowh..sangat comel..tetttt

    ReplyDelete
  14. merahitujambu~~
    hehe...bukanla cik merahitujambu...

    dilot yg di tgh2...di apit oleh kakak dan kakak2 sedare...

    opsss dan abg sedare...

    ReplyDelete
  15. pakcikdot~~
    hehe...dilot mmg pendiam pun...tp dari kecik i like senyummmm...

    nak comei cam dilot.rajinla senyum..tp tu dulula..hehe...

    ReplyDelete
  16. epix~~
    hehe..pandai nye ko teka..ko pakai jambi eh...tak pun teropong zaman silam..

    tp syang dah de org jawab ar...=)

    ReplyDelete
  17. lala~~
    hehe...ade2...yang amik gambar tu..hehe..

    dilot de dalam gambar tu...yg duduk tgh...yg paling kecik skali tu...

    ReplyDelete
  18. anis~~
    mak kepada dilot jawab...xleh..kene teka dulu..br leh bg upah..haha

    dilot yg tgh la anis...yg paling kecik skali tu...

    ReplyDelete
  19. fix~~
    hehe..cute ke.biasela mase kecik2..dh besar pjg ni...cute gak..haha..perasan..

    jangan jeles..akak sentiasa comei..hehe...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops