Saturday, November 21, 2009

2 in 1


pergi kl

ni la namanya kucing yang suka dengki...tengah nak kemas-kemas barang, nak masukkan baju dalam beg, tetiba dia pulak yang masuk dalam bag ....tak bagi aku kemasla tu.....oh ye...aku nak gi kl arini...sbb ada jemputan majlis kahwin, besok....

walaupun hampir 4 tahun aku ulang alik ke kl, mak aku tetap rasa berat hati nak benarkan aku pergi kl sorang diri......walaupun anak-anak semua dah membesar....perasaan risau tetap ada jugak..lagila anak perempuan..
"jaga 5 anak lelaki, lebih mudah dari jaga sorang anak perempuan tau"
perempuan dan pakaian

siapa cakap jadi perempuan ni mudah..banyak nak kena fikir....salah satunya...dari segi pemakaian...perempuan tak boleh pakai tshirt putih sgt...sebab putih kan jarang...senang je mata sang lelaki nak bolos disebalik tshirt tu...

kalau tak jarang pun, tshirt yg ada tulisan-tulisan... lagi-lagila tulisan tu dekat bahagian dada... tengok tulisan ke tengok dada abg..?

kalau nak sopan...pakaila baju kurung..tp baju kurung pun payah sikit..kalau datang angin sepoi-sepoi bahasa..bukan setakat dekat bahagian dada, perut-perut buncit pun boleh di tengok...

okla..aku dah lambat ni..nak pergi beli tiket..sebabnya... aku tak beli tiket lg..=)....

babai..

21 comments:

  1. aku suke tengok pompuan pkai baju kurung..very seksi..huhu

    ReplyDelete
  2. pakai baju warna putih mmg banyak prob .
    kena pk warna yang bahgian dalam la..
    kena pk jarang ke dak .
    better pakai warna itam

    ReplyDelete
  3. betul tue dilot..wlaupun kite ni takde anak lagi..tpi klu adik2x gegel nak g mane2x pun cam tkt je keselamatan dorang..risau sih..skang ni mcm2x leh jadi..huhuh

    owh nak g kl ehh..elok2x jalan tue..jangan melencong kt tmpt lain..bahaya..heheh

    ReplyDelete
  4. kau ke yg berbju putih tu..aku tak pastiu aku tgk yag mana satu.provokasi tol lah kau ni

    ReplyDelete
  5. suka tengok pakai baju kurung, lebih nampak seksi (ha3).

    tak nak nampak perut, kena lah jaga perut (ha3).

    apa pun perlu memilih pakaian yang sesuai yang tidak menampakkan susuk tubuh.

    klu nak ikut pandangan lelaki, tak kiralah pakai apa pun. mata mereka tembus (ha3). erk? aku kan lelaki :p

    ReplyDelete
  6. haha..setuju ngn ko.. bg ak pki baju kurung lg sexy dowhh..
    sekali angin bertiup sume leh tgk...
    ishh.. lg memalukan.. huhu

    ReplyDelete
  7. btol gak ape ko ckp..indeed aku rase baju kurung sgt seksi meksi ah..kalo terselak kain trus nmpk sume..kalo kai sluar slamt agi..huhu

    ReplyDelete
  8. ahahah..
    betul2..spoil btol time angin kuat..bis nmpk kebuncitan perut..

    ReplyDelete
  9. ngeee....org kate putih itu suci...tp ntah nape aku xgemar kaler putih....my feveret kaler itam n coklat...

    p/s: suke pkai bju melayu...ngeeeee

    ReplyDelete
  10. dilot~
    hee~

    i follow u~
    weh!

    aq nak g kl~
    nak pakai sluar n tshirt jerk~
    sng begerak!

    sape kate ssh bela ank pmpn~
    skg bela anak laki pon ssh weehhh~
    ahaha~

    ReplyDelete
  11. kucing tu nk follow jugak..hahahah

    ReplyDelete
  12. kucin itu ganas okeh~

    eyt,, setuju. baju kuwung lagi seksi ohhh.. lg2 if kain lembut kan.. datang si angin.. ohh.. objek berlapis pon tak tercover.. huuu~

    ReplyDelete
  13. tengok joegrimjow dh buat pengakuan ikhlas mewakili kaum adam..

    ReplyDelete
  14. perempuan ni pakai ape pon seksi..perempuan berbaju kurung pon seksi..ape pon dgr ckp mak..die ckp tu ada baiknyee

    ReplyDelete
  15. mmg betul pun sebenarnye pakai baju kurung lagi seksi. wahhhh... dtg kl ek? xnk jmp nana ke?

    ReplyDelete
  16. seksi tu pakai ape pon org ckp seksi yg..
    lelaki ni mata len2
    niat pada hati jek pdg pompuan tu cm ne kan..

    ReplyDelete
  17. tgk tulisn ke tgk dada? smbil menyelam minum air..hehe

    ReplyDelete
  18. eh, br aku pasan.. tjk entri ko 2 in 1.. tp kalah lg la ngan aku.. ak 3 in 1..hehehe =p

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops