Monday, November 2, 2009

sumpah bunian dah berakhir

kisah cinta antara adam dan hawa dah tamat...sedih lak penutup dia..sbb adam dan hawa terpaksa berpisah...sedangkan berpisah seketika pun boleh menggunung rindu tu...inikan pula berpisah lama...boleh merana tau....hehe...sebab aku kan cinta jarak jauh

tp kesalahan adam jugak...yang dia pergi langgar sumpah buat apa..dia kan dah janji dengan hawa, tak nak ungkit kisah lama hawa...pastu tak soal selidik..terus marah tak pasal-pasal...bila dah terlepas cakap, memang tak boleh patah balik la....sebab tu janji dan sumpah tu penting..jangan sesekali kita lupa pada janji yang kita dah buat tu..akibatnya merana la badan...siapa yang susah..diri sendiri la..

tak pasal-pasal muka handsome dah jadi berparut..pastu anak-anak takut..mcm nampak hantu..mmm...tula padahnya..masa si hawa muka ada parut, adam ikutkan sangat kata-kata si azeera tu..jangan bagi anak-anak tengok hawa..nanti budak-budak tu terkejut...ha...sekarang rasakan,,anak-anak sendiri cakap bapak dia hantu...

lepas ni siapa yang tak ikut cakap mak bapak..dan lari dari rumah sebab ikut lelaki lain.....kenala tengok cerita ni berulang kali...biar cepat-cepat sedar dari alam fantasi cinta sendiri....

10 comments:

  1. Hai, hihiehie tadi i ada tgk ptg tadi.. ihhih. ending tak memuaskan.. sedih...

    salam kenal.

    ReplyDelete
  2. oh patutla aku tak paham
    aku tak tengok rupenye

    ReplyDelete
  3. jap
    ni cite ape ni??
    ingt cite nabi

    ReplyDelete
  4. eh dilot pulak terlebih emo...hehe

    ReplyDelete
  5. drama apa ni yer dilot ? hehe...

    ReplyDelete
  6. ending baru kite tgk dilot..hehehe
    sblm ni mak kite je tgk..kite tgk cmtue2x je..hehehe

    ReplyDelete
  7. Dilot ikut gak ek citer nieh..hehe
    dah abes ke? alahai..xdpt tgk ending die..adeh..
    sib Dilot bgtau..hehhe

    ReplyDelete
  8. la dah habis ye...

    harus ixora tgk kt TV3.com nanti....

    :)

    ReplyDelete
  9. hihi tajam kata2 dilot tu. haha

    tp betullah kan, tak semua yg kita impikan tu akan selalu indah kn

    ReplyDelete
  10. ekk... somehow, ko berjaya membuatkan aku sedar akan mesej citer neh.

    aku tatau laa apasal. tapi bile aku tgk, yg aku nampak cuma kisah cinta berdasarkan nafsu semata-mata, yang sifatnya tiga segi.

    padahal aku juz tgk satu episod je pon. keh keh keh...

    ahh, mau catch-up kaa tara mau?

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops