Friday, November 20, 2009

tunggang terbalik dunia ni..

yang mana .. dah molek-molek jadi perempuan..nak jadi lelaki pulak..
yang lelaki dah kacak dan sedap mata memandang...pilih nak jadi perempuan...

lepas tu ambil jalan penyelesaian..tukar jantina...

wanita mahu tukar jantina menderita..
sebabnya....puting payu dara bengkak selepas pembedahan.....
info diperolehi dari berita harian ...

alahai..dah molek-molek, sempurna sifat..tapi minta ditukar..lepas tu dapat doktor tipu......yang di minta tak jadi..padah yang di beri..

yg atas ni kes nak tukar jantina...yang bawah ni pulak, kes bapa campak anak..

adoii..apa nak jadi ni...

tertuduh mengangkat anaknya secara terbalik, dengan kaki di atas dan kepala di bawah, sambil berlegar-legar di dalam rumah..kemudian tertuduh campak anaknya ke atas tilam..kesannya, berlaku pendarahan di selaput otak pada bayi terbabit dan mengakibatkan kematian..bayi tu baru berusia 4 bulan....
info diperolehi dari berita harian ...


24 comments:

  1. 1) BODOH. dah kau lahir sbg pompuan sampai mati lah jadi pompuan!

    2) BAPAK BANGSAT. lagi mcm sial.org lain punyalah usaha 10 thn nak dpt anak. dia boleh buat mcm tu?? gila!

    ReplyDelete
  2. ape laa nk jadi ngan dunia sekarang ni..ank2 kite sok jg laa lelok..minta di johkan laa.tkt jadi yang x baik..skang ni dunia dh tunjuk semuanya..sungguh menakutkan je..

    ReplyDelete
  3. kalau la si bapak tu tak nak anak.
    jgn le sbok buat anak ! haih!

    ReplyDelete
  4. Dilot.. Dunia dh sgt teruk.. Haihhhh.. Entah ler..
    Tak tau laa sape nak disalahkan.. Tak sume boleyyy kita blame kat parents.. Hurrmmm.. Harap kita semua terpelihara dari keburukan.. ;p

    ReplyDelete
  5. ade ku bc neh dlm kosmo pagi tadi.. ehehe

    ReplyDelete
  6. baru 4 bulan dah main2 macam 4 tahun?...patut kene baca buku child care banyak2.

    ReplyDelete
  7. keduanya menyakitkan kita.
    kes pertama tu mcm tak masuk akal (ada baca kat newsapaper). Adakah patut..
    Manusia memang pelbagai..
    Dah hanyut dek arus dunia.

    Kes ke-2..
    Teringat abang LOL.
    Dah berapa tahun kawen tak dapat2 anak walhal keduanya sangat sayangkan kanak2.
    Ada yg dimurahkan rezeki dapat anak, buat anak cm tu lak..
    sedih sangat..
    Bayi yg tak berdosa diperlakukan sedemikian..

    *sedihnya Dilot..

    ReplyDelete
  8. Dunia oh Dunia...mengapa ada juga manusia yg hidup macam nih...

    tak ingat balasan akhirat ker nanti...huhu

    ReplyDelete
  9. uishj...jahatnye bapak die!!!!

    ReplyDelete
  10. bapak tu memang jahanam kan,,bongok tul!!

    ReplyDelete
  11. 1. dunia akhir zaman

    2. iblis berkepala manusia

    ReplyDelete
  12. 1- xbsyukur..rasalaa azab tue..

    2- bukan manusia..mgalahkan binatg..

    ReplyDelete
  13. ishh
    kaya dr penukar jentina camni

    ReplyDelete
  14. ish..takut aku dilot bace entri ko ni..huhu

    ReplyDelete
  15. pmpuan nk tkar jd laki --- laki pon nk tukar jd pompuan

    bapak campak anak --- anak pon ade buang bapak

    adeh... mintak jaoh dari sume ni~

    ReplyDelete
  16. Diya baru terbaca berita tentang khunsa yg krisis identiti. Kesian sgt dekat dia [okay, tak tahu mcm mana nak relate dgn entri dilot tapi rasa mcm berkaitan]

    ReplyDelete
  17. apsal bunuh anak yg tak bersalah tu??hesh..

    ReplyDelete
  18. entahlah dunia sekarang mcm2 kan.. dah akhir zaman..

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops