Tuesday, November 17, 2009

jom naik motor abg

tajuk memang takde kena mengena dengan entri aku...tapi berkaitan dengan gambar..

ari ahad lepas..aku ikut jogging dan buat senam robik dengan mak aku...memang ramaila yang datang....selama satu jam lak tu...lebih kurang 6 lagu semuanya...lagu hindustan pun ada..terasa mcm kat india lak..ala-ala joget ramai-ramai dekat padang...syok gitu......hilang segala lemak-lemak tersirat dan tersurat yang ada dekat badan ni...rasa macam nak masuk sehati berdansa lak tahun depan..boleh bagi aku peluang tak..
sebab tu orang di negeri india badan cantik-cantik....baru buat jrobik selama sejam, badan dah berpeluh-peluh sakan. nak angkat ketiak macam scha pun boleh malu nanti .....lagila kalau buat latihan tarian tiap-tiap hari..seminggu cukupla...lemak-lemak tak dapat nak sembunyi..tp tu kalau jaga la...
konon dah puasla dapat kurangkan lemak-lemak yang dah terlebih tu..balik rumah melantak makan sebab perut dah berbunyi..dan sambung tidur...bangun tidur baru nak menyesal sebab rupanya dah tertidur lama akibat kenyang dan kepenatan ber'jrobik pagi nye...adoiiyyaii..

jom naik motor abg...

minggu depan nak pergi lagi la..harap-harap tak sambung tidur lagi...=)

5 comments:

  1. alah lama dah cikhel tak bersenam..

    ReplyDelete
  2. waa...good2..ni mesti sihat je kan..

    ReplyDelete
  3. haha mcm geng rempit ganaz Bandou dlm citer crows zero,haha

    ReplyDelete
  4. wah..rajinyee laa die g jogging..sy yang kurus ni pon nk g tau..sbb nk dpt stamina..xde laa kejar bas dh mengah2..huhu..poco2 best gak..

    ReplyDelete
  5. hoo. da lama tinggal Jrobik since pindah.. da lupa step da.. huuu~~

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops