Sunday, November 1, 2009

azwan ali dah bertaubat, doa jadi anjing


apsal aku baru tau cite ni...nmpk sgt tak tgk tv kan..yela dah keluar dekat melodi dengan AC Sempoi...tp aku sorang je tak tau lagi...tp kompem la...mesti ramai yang suka bile dengar azwan ali dan insaf...lg2 musuh azwan ali kan..

ramai ke tak musuh dia, aku tak taula..tp bila aku baca entri dekat blog dia pun boleh sakit hati dibuatnya...kalau budak-budak yang masuk blog dia boleh hancur la dibuatnya....lagila orang2 yang pernah dikutuk oleh azwan ali ni...bukan setakat dendam..dah jadi musuh agaknya...

lepas dia balik umrah ni..perwatakan dan gaya dia dah berbeza..rambut kompem botak sikit ...tak de make up2 lg....gaya ala perempuan pun tak de lg..kak azwana alia pun tak de lg...semuanya nampak dah kembali normalla...

tp agak terkejut bila dia cakap...
orang doa dia jadi anjing masa depan kaabah
...teruknya..sampai mcm tu sekali...agaknya apa la yg org tu dendamkan sgt smpi berdoa mcm tu...nak balas tak boleh....sebab mulut azwan pun pedas gak...jadi simpan dalam hati jela....last2 wujud perasaan dendam membara...

harap2 ini perubahan kekal yang dilakukan oleh azwan ali....nak tau lebih lanjut klik di sini..

24 comments:

  1. Ade gak dengar encik azwan ali ni dh tobat nasuha.. Hurrmmm.. Ye arr.. Blog dia truk wo.. Hantam org sana sini.. Ayat dia mmg tahap gilerrsss punyerr arr.. Btol kate dilot, budak2 kalo msuk blog tu, mst mcm2 ayat depa blaja.. Huhu.. Gud for azwan ali.. Smoga kekal bgitu smpi bila2.. ;)

    ReplyDelete
  2. woh...giler ah...ade ke doakan org supaya jd anjing....xbaik betul...harap2 azwan ali betul2 lah dh berubah..

    ReplyDelete
  3. jadi
    kita kenalah bhati2 dgn lidah stiap kali mnyusun setiap pth pktaan. itu pntg supaya org tidk slah anggp dan menimbulkn perasaan marah org kan.
    hurm...

    ReplyDelete
  4. aku tertengok jap tadi kat melodi
    taktaula nangis die tu plastik ke tak
    tapi kalau betul die berubah alhamdulillah..
    doa jadi anjing tu extreme sgt.kite disuruh doa bagi org berubah jadi baik.

    ReplyDelete
  5. haha,,td ade kluar melodi lg psal azwan ali ni..haha bgus la die dh tobat..

    ReplyDelete
  6. isk tak baiknya doakan org mcm tu. -_-'

    ReplyDelete
  7. erm...aku pn br tahu bile tgk melodi...
    hope perubahan ituu berkekalan...

    ReplyDelete
  8. kenapa laa kite suke merumuskan ape yg kite nampak..padahal kite ni manusia biasa..biar laa Allah sahaja yang membalas kesalahan die..kita ni siapa tuk berkata2..moga die betul2 berubah..amin

    ReplyDelete
  9. Kalau perubahan itu yang terbaik.... alhamdulillah.

    ReplyDelete
  10. perghh smpai cm 2 skali doakan org..depn kaabah lak 2..ish3

    ReplyDelete
  11. tak minat nak ambek kisah kehidupan seseorg yg tak berfaedah.. sekian, terima kasih..

    ReplyDelete
  12. hari ini lebih baik dr semlm..baguslah

    ReplyDelete
  13. bagus la kalau dah berubah.. sbb sbelum ni mmg menyampah jer tgk perangai dia..

    ReplyDelete
  14. agaknya orang yg doakan macam tue memang sakit hati tahap 8 dah tuer...tapi azwan tue salah gak..ntah la sape salah...

    ReplyDelete
  15. alhamdulilah..klu die dah berubah..kite doakan yang terbaik untuk die..:p

    ReplyDelete
  16. tengok la macam mana nanti.. kalau dok mcmtu, sia2 dia pg haji

    ReplyDelete
  17. x ptot org yang doakan dia tu.
    termakan sumpah sendiri payah karang.huhu

    ReplyDelete
  18. hehe pernah termasuk blog pakcek ni... sungguh menyesal! sumpah menyesal sbb termasuk!~~~

    ReplyDelete
  19. huh. yeke?. erm hrp diew btul2 berubah la ye

    ReplyDelete
  20. bagus la kalo dia taubat nasuha...harap dia betul2 kali nih...:]] jgn main2kan taubat...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops