Tuesday, December 9, 2008

Akibat MENIPU~~

Akibat MENIPU~~
ni la namenye budak degil...
kat umah sarapan byk gler...
tp ikutkan ati aku sgt...
nak mkn NASI LEMAK gak kat "MERANTI" ...
jadi aku bg alasan kat mak aku yg aku kenyang..

Akibat MENIPU~~
smpi tmpt keje..
aku gi la tmpt port aku mkn nasi lemak...
TAPI rupe2nye...
kedai tutup lagi...
Oh!!! TIDAK!!!!
napela aku boleh lupe...masih raye lg..
mestilah org lain pun cuti lg..

Akibat MENIPU~~
perut aku yg terima akibatnye..
skang aku jadi lapo gler bagai nak M***
angin pun dengan senang dpt masuk perut dan kepala ku

Akibat MENIPU~~
pale ku yg berpusing2 skang2 ni
:dizzy:

Akibat MENIPU~~
yg memakan diri


No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops