Tuesday, December 30, 2008

sesaje jalan...mengisi ruang di tgh jalan...

aku x de jalan2 sgt pom..

tmpt pertama yg aku tuju...
jemputan kawen umah kawan mak aku....
kat bangi...
tuan punye umah aku rasela...agak low profile....
husband die pengarah felda...and wife die cikgu...

pastu aku gi shah alam...singgah kedai kazen aku...
aku xtau alamat die ape...tp depan stadium....
name kedai tu alta mode....pndi2 la cr sndri kalo nak gi sane...

aku rase kedai kazen aku tu lengkap ar..
boleh beli kain...tempah jahit sekali,,,rm40..untuk baju kurung biase...tp kalo nak jahit kat situ,,of cozla kene beli kain sekali..
bukan ape...memudahkan dieorg.,,,kalo terosak ke,,,boleh ganti sndri..tp kalo dr kedai lain,,,dh satu keje lak...
selain kain..jahit baju...de langsir gak...boleh tempah jahit langsir....sofa pon de...kalo nak baiki sofa pon boleh....




besoknye,..aku gi sunway lagoon..
aku x masuk pon...
adik2 aku je,,.ak ...mak aku ...kakak aku...and mama aku...jalan2 je kat luar....shopping...perhabeskan duit...
aku beli kasut...yg boleh meninggikan aku sket...walopon hakikat aku ni pendek je...muahahha...
xpe aku terime dgn hati yg terbuke...nak kutuk lg..kutuk la..meh cni aku bg rase tumit aku ni...lalalaa~~~


No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops