Tuesday, December 9, 2008

Berkumpul + Menziarah = Eratkan silaturahim

Ni suasana raya haji di rumah aku...family aku duk rumah arwah atuk so...bile time raya or de kenduri mmg rumah aku akan jadi tmpt berkumpul...Ya!!!mmg rase seronok bile dpt berkumpul beramai2 dengan sdare mare...tp ni pom bukan sumenye yg de...hanye separuh je...

~ mmg tiap2 tahun family + kaum kerabat aku akan wat korban di rumah fmly aku....
~ tp ni sbnrnye gmbr thn lepas...thn ni takde wat korban...mungkin Allah mmg dah tentukan...sbbnye...ada kematian dalam keluarga aku beberapa hari sblm hari raya haji...

~menunggu turn nak packing daging2 yg dipotong...

~anak2 sdare aku seronok bermain..


~kenduri utk arwah + reunion kaum kerabat aku...

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops