Tuesday, December 16, 2008

perlukah berpura-pura...

gosshhh....hipokrit gler kalo hidup dlm dunia mcm tu...

hipokrit!!! hipokrit!!! hipokrit!!! hipokrit!!!

hipokrit sane...hipokrit sini...hipokrit situ...sumenyela...

perlukah??ya aku mmg tidak memerlukannye setakat ni...aku dh penat dgn dunia hipokrit disekelilingku... yg dh wat tekak aku loya..mate aku juling2 ..telinga aku dh nak jd leper..(gara2 pki headphne je...~~pdn muke)....pengakuan ikhlas dr aku...kalo nak muntah...silakan...peduli hape aku....

ape ingat best gler idup penuh dgn kepuraan-puraan...kalo xpandai 2....mengaku saje sudah...yg penting lepas tu ko buatla sngguh2.,.tnjukkan hasil...ni tidak...xtau ckp tau..waaa...berlagak gler.....

tolonnnnnn!!!!!

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops