Wednesday, December 17, 2008

bile 'kentut' dh bersuare....

bila hati mule bersuare....terase terbang di angkasa....
bila hati mule bersuare....terase tekak seperti loye.....
bila hati mule bersuare....terase ingin penyek c'empunye...
bila hati mule bersuare....terase ringan kaki singgah dikepale...

oh dunie......aku rupenye ade bakat seni...kembangnye aku.....seganas aku 'black belt'...rupenye jiwa ku ...tut...ah mls aku nak teruskan....

eh jap de lg naaa~~~~bakat seni aku masih berkembang lg...

bile perut mule bersuare...pegi ke dapur makan nasi pule...

TAPIII....
....
....
....
....

bile kentut dh bersuare....tutup mulut...korg buat2la blur....

cite pasal kentut tetibe aku teringat satu kesah zaman mude2 aku dulu....
xsilap aku mase form 3 tahun 1999....mase tu aku kat sekolah yg semuenye pompuan,,,,name glemer sekolah tu....'SEKOLAH ITIK GANTUNG SPEN***'...jgn salahkan aku ar...salahkan pd org yg mencipta nye...aku hanye penyampai berite yg menerime maklumat saje...

mase tu de aktiviti...xsilap ingatan aku yg belum jd nenek lg..*mksdnye blum nyanyuk lg la....*...aktiviti tu...mmm....motivasi pmr ngan spm....kat kem kaizen...aktiviti die dhla memakse aku bgn pg2 bute...masing-masing mate sepet lg....sesepet mate cik lizard..tp mungkin cik lizard menang kot....lalalla~~`pastu kene wat senaman pg...

dh nak abes senaman tu....dh irup udare segar...kiteorg diarah kan utk wat senaman yg terakhir....tarik nafas.... hembus....tarik...hembus....tarik....dan hembusan yg terakhir...tetibe terbunyi ...

....

...

..

....

...

proottttt...........

pastu gelak sakan la sumeorg...siap kene perli lg....org hembus nafas...bukan buang angin daaa~~~~

ps~~~pengajaran -> sila buang angin sepuas-puasnye dulu...sblm korg terkene penangan kentut ni.....

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops