Wednesday, December 31, 2008

nasib baikla ko anak orang

aku mmg suke kanak2...sbb dr dulu..mmg adik2 sdare aku suke kat aku...slalu berkepit ngan aku..adik2 aku of cozla suke kat aku.tp lately aku jd mcm x suke ngan kanak2...kdg2 aku rase mcm nak sumbat je mulut kanak2 tu....tp bukan semuela,,,,hanye sekepng 2 keping je...tp pak kal la kan....(pak kal = naib baik la) ko anak orang kan...kalo aku x kenal fmily ko...aku dh cili2 je...peduli hape aku...huh..kan dh...emo aku dh dtg...ah...peduli hape aku..nak gak emo....korg tau x emo sbnrnye baik utk kesihtan..ikut petue aku...ok ape...kite x yah nak memendam...sbb kite dh luahkan..

ok balik bercerite psl kanak2...kalo kanak2 tu baik...of cozla org mesti suke,,,,sbb senyum je die...manis je muke...x byk kerenah pun,,,,sekali ckp dh dgr...tp kalo jumpe species yg x dgr ckp org...aku rase nak bg smack down je kat budak2 tu...yela mungkin kanak2 tu dtg dr golongan kaya...jd kecik2 dh pandi demand...berlagak...pastu manje...tang manje tu aku mmg x leh thn...mcm manje x bertempt...anak sulung tp nak bermanje lebih2 lak...adik kanak2 tu x lak berperngai mcm tu....ok...malah rmi org suke...ke anak sulung mmg berpeangai mcm tu...

boleh ke ko nak wat nangis mcm xdpt mkn sebulan sbb ko tak dpt habiskan download...oh badigol sngguh...perkare kecik pon ko nak besar2 kan kat bapak ko...kenape aku kate badigol..sbb adik ko lg matured dr ko wahai kanak2....pdhal adik ko br umur 7 thn,,,,tp adik ko cool je...org tanye...adik leh tutup pc ni kejap x..nak wat keje....adik dgn selambe jwb...ok...tp kalo die punye...xtaula...(smbl tnjuk tgn kat abg die)...see...adik die punyela cool...xde nak hemoh2...besok luse leh je donlod blk...bukan prob beso pun...tp dsbbkan ko...(abg kpd adik yg cool tu)...bapak ko mcm mrh kat aku...sbb dh wat anak kesygn die nanes..tu yg wat aku emo seket...sbb anak ko nanes ko nk mrh...tu belum lg aku cili btl2 mulut anak die...kalo x.......huhu...pk sndri je la

kalo bab demand lak...aiisyhh....xnak nek kete buruk aku...mentang2 la kete aku kancil je..kete lame...mase tu la...kete yg wayar2 terkuar2...pastu dgn selambe ckp...apsal kete auntie mcm ni...byk wayar terkuar...buruknye...kete ayah x mcm ni pun...cantik je...sedap je duduk...pastu xnak nek kete aku,..sanggup berhujan kat luar dsbbkan x nak nek kete buruk aku tu...pastu demam...konon aku la xnak bw budak tu nek kete..adik ko dh slmt dlm kete...relax je...tp last2 adik ko yg kene pujuk ko wahai kanak2...adik pujuk abg,,,wahahha...lahabau...labahau sungguh....oh budak pakkal la name ko budak...aku sabau jela dgn kerenah mulut n perangai ko yg demand tu...


tp susah gak mcm tu,,,sbb umur br setahun jagung...dh berlagak...tak menghormati org lain yg tak berape berkemampuan mcm family die...bile dh beso nnt...xtaula,,,arap2 x mcm tu,,,dan si adik arap2 kekal kanla sifat die yg baik tu...sbb setakat yg aku tau...org lebih syg kat adik berbndg ngan abg die....sbb adik die jarang sekali menyusahkan org lain....sekian saje...bebelan aku utk saat ini...

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops