Sunday, December 7, 2008

Ketupat OH Ketupat !!!

cara menganyam ketupat...**link**

video
psss~cepat giler org ni ngayam ketupat...

aku mmg dh lame tak menganyam ketupat...biase ketupat segera je...tp tetibe mak aku nak wat lak ketupat...so far aku wat okla...xla banyak...ckp2 mkn utk 2 family je...

ni adik aku syafiq yg wat...mcm mane la tetibe boleh de bunjut tajam kat atas tu...lantakla....dh wat makan sendiri naa~~


yg ni adik aku syahid lak...ujung kat tangkai jd leper...mmm..aku pun x tau die wat mcm mane smpi leh jd mcm gitu...tu pun lepas seharian die mengaruk sbb wat2 xjadi...tp kire okla...br blajo..at least de rupe gak bentuk ketupat...


bila dah seronok anyam ketupat...tali pinggang pun boleh jd ketupat...hasil usaha gigih adik aku syahid...


yg ni....eheheh....akunye...nasebla...yg penting leh dmakan nnt...


2 yg kecik ni -> ketupat satay (tp satay tak de ar)
yg besar ni -> ketupat bawang

1 comment:

  1. aku kagum tgk ketupat "sker2 ati "syafiq n syahid!!! kalo saleh n anak2 sdare aku ni...hmm, kompem tak jadi camni rupenyer. muahaha!!

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops