Tuesday, May 12, 2009

biskut lemau


arini aku yg lemau...mlm ni la...siang td aku wat keje..jd pekerja yg baik..baikkan aku....baik de makne tu...pdhal xsmpt nak menghipokrit arini..terpakse dok depan pc dr pg smpi petang..aik bukan ke aku mmg bekerja dgn pc..mestilah 24hari/7 jam depan komputer..

aku ngah emosi sket ni..geram btl tgk cerite cinta untuk ain tu..tp bukan c ain la..yang kawan baik ain tu...alahai pompuan awatla xtau malu..kalau orang dh xnak, awatla kite terhegeh-hegeh kejar..pulak tu sanggup bergaduh dengan kawan kerana seorang lelaki..erkk..sengal bin dol betul la..pi la cr orang lain..ayyoo...

jangan la jatuhkan maruah ..dengan merampas milik orang lain..opsss bukan milik...sbb belum kawen kan..tapi xbaikla mengganggu hubungan orang lain..kan??kan??jadila kawan yang baik..di saat susah dan senang....haiiiyaaa..awat aku emo ni..xtau..xtauuu..hehe....

nota chenta cik dilot -> aku lapola tu uh emo..hehe..tp xleh makan..konon2 nak diet..tgkla smpi kul brape aku leh thn...


2 comments:

  1. eheh..xyah diet..mase mude ni la nak makan pun..tp control sikit la kan.. nnti da tua x dpt da nk enjoy makan.. sihat ke sakit ke, ttp kene jage makan kalo da tua

    ReplyDelete
  2. saya pon diet!haha

    ooo mila eh..(renjis) tp saya suke dia..cantik!

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops