Monday, May 4, 2009

yg ke berape ek...


aku dpt award ni dr boo..

1) Amik ini award dan tampal di blog korang..letak lah di sudut mane,ikut citarase juga ikut suke ati korang..hehe~*tidk mengamalkan diskriminasi :P
2) Bila dah amik, mintak kerjasama korang membuat 5 ulasan,kritikan,komentan ape2 je lah..same ade membangun,menjatuhkan,ape yg perlu ditambah,atau dibuang dlm blog aku neh atau pon cadangan bagi memeriahkan lg blog.Pada mase yg same memeriahkan mate2 para pembaca :)..aku sedia menerima semua..*konon2 open-minded :P
3) Selepas itu,bagitahu lah kat aku yang korang suda amik ini award..bgthu di kumen atau di chat box pon buleh..mane2 aku tak kesah..kerna selepas itu aku akan meng'usha' blog korang yg suda dihiasi dgn award kuning aku ini..hehe~
4) Itu sahaja,sekian terima kasih

amik bersyarat..xaci..hehe.. ok2....mm ape ek nak ditulis..

1)blog boo meriah..sbb warne-warni
2) penulisan yg simple tp jelas...okla tu..jimat mase nak bace..hehe

3) award letak kt blog br ke..tp tula dilot rase..dilot punye pun kene letak mcm tu gak...kite wat same2 eh..ngade2..haha...
4) tulisan colorpul lg..bgs2...menarik minat owang mcm aku nak bace...lala
5) nak bg tau n nak abeskan no 5 ni.....yg aku dh amik award ni...len kali bg la lg eh...ngee~~

mekacih boo~~i lap u...

3 comments:

  1. hehe~
    cun blog neh ngn award KUNING itu :)
    ade plan maw wt galeri award..
    keh3~
    wah!
    terlebey suda

    ReplyDelete
  2. memang lawa pun award ni..dilot nanti award yang lain wat dengan warna yang lagi meriah ok...byee..

    ReplyDelete
  3. award ni mmg lawo..award dr boo..kuning..ceria je kan...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops