Wednesday, May 27, 2009

ketiak licin...hehe

pernah dgr ketiak...??


pernah dgr bulu ketiak?? hehe..

pernah dgr bulu ketiak panjang??hehe...eee...yuukksss

ok2..aku bukan nak cerite pasal bulu ketiak pjg..nak cerite pun leh wat aku xselera makan tghari nnt...

aku nak kongsi petua org2 dulu..chop2..aku bukan org tua..ok!!!ni petua dr arwah atuk pompuan aku...

sepanjang umur hidup arwah...tak pernah ada BULU KETIAK..jadi..ketiaknye licin ...sangat licin..xde bekas2 itam ke..bulu2 pjg ke...hehe...bagus glerkan...xyah susah2 nak kene beli pisau cukurla...bedak sejukla..

arwah hanye amalkan...mase mandi tu..kite cangkungla kan..pastu bace selawat dlm 3 kali..hembuskan kat kepala lutut kite...pastu gosok kat bahagian ketiak kite tu..elok mulakan dengan kanan la...pastu buat langkah yg same utk belah kiri...

ape??lutut xsampai??kalo tak sampai tu..maknenye kaki ko de mslh...baik gi cek kat dr dlu...

tapi..janganla arapkan buat arini..pastu besok segala bulu ketiak tu gugur..terus licin gler...jangan mimpila ye..sbb arwah amalkan semenjak dr kecil lg..sblm segala bulu tumbuh..kalo korg buat dh besar ni..amik mase la..ntah2 akar2 kat bulu2 ketiak dh liat nak mati...selamat mencube...ngehngehngeh...


opss...aku lupe nak bg tau..petua ni pun elok untuk mereka2 yg de masalah bau ketiak yang xhengat dunia...






25 comments:

  1. owhh.. info yang berguna. selama ni juling biji mata tarik bulu ketiak. haha.

    ReplyDelete
  2. lor igtkan wat petua tu leh gugur dh bulu tiak kte..hik2..
    time ksh bg petua..akan ku amalkan..hik2

    ReplyDelete
  3. ahai. petua org2 dulu mmg bagus utk diamalkan kn? hehe padanla zmn dulu tk perlu deodorant seme. kihkih

    ReplyDelete
  4. mesti cik dilot baru shave nie..hehehe...

    ReplyDelete
  5. ije~~
    haha..nasib baik juling je...

    merahitujambu~~
    manyak cantik...dh besau2 ni,,,,ntah2 akar bulu ketiak dh kuat gler nak mati..mmg mimpila kalo nak terus ilang bulu ketiak tu,,,

    mcm pokok gak....kalo pokok tu dh makin tua..akar die mmg dh besar..panjang gler...nak cabut pun payah..amik mase gak kan...

    ReplyDelete
  6. farah~~
    betul..betul..betul..

    org2 tua dulu mane de deodarant semua..

    eazy~~
    cube jela..kalo xjadi..jangan la di su~~ blog ini ya..hehe...cube je...usaha tangga kejayaan..haha..

    ReplyDelete
  7. ejump~~
    woo...pakai teropong eh..mcm mane leh tau...kantoi...hahah..

    nasri~~
    ye ke?haha..cube tanye kat adik ke mak ke,,mest dieorg tak tahan nye..ngehehe...

    ReplyDelete
  8. Wah bagus bagus.. saya pun memang malas nak cabut bulu ketiak

    ReplyDelete
  9. hehe. 1st time jumpa info utk ketiak. nice. thanks 4 sharing ya =)

    p/s-thanks juga 4 dropping by, dilot =)

    ReplyDelete
  10. wah hebat petua...kena praktis pasni

    ReplyDelete
  11. naqiubex~~
    huh??malas...patutla pan***......haha

    diya~~
    hehe..welcome10x

    ReplyDelete
  12. hazzy~~
    cube jela..maybe berkesan untk hazzy ke..
    usaha tangga kejayaan...=)

    joe~~
    baik ko letak petua aku kat blog ko..biar gadis diluar sane dah bersiap sedia semuanye...hehe..

    ReplyDelete
  13. heh?
    xhengat dunia tu apa?
    lawak2 leh suh dat particular someone cuba

    ReplyDelete
  14. xuen~~
    "xhengat dunia tu apa?"
    haha...bau la xuen...tu maknenye..bau yang dah bau sgt2la..bau busuk yg dah xleh tahan..tapi xdela ckp terang2an...=)

    ReplyDelete
  15. bro suke simpan bulu ketiak... he..23x xsuke licin2 huhu

    ReplyDelete
  16. broFramestone~~
    haha..bro ni...sabau jela...

    ReplyDelete
  17. ohh petua ni yg yonna tahu utk hilangkan bau je. alahai dah tua2 ni berkesan lg ke hahaha ntah2 dah berakar rumbia :p

    ReplyDelete
  18. yonna~~
    haha..tula..dh tua2..ni,,,rase bukan setakat dh berakar rumbia lg..dh menjalar2 agaknye...redha jela ek semua wahai2 kawan...egegegeg...

    ReplyDelete
  19. hahahahha..dilot biar berul petua nih, ohhhh,...tidak...hehehe

    ReplyDelete
  20. wah..gila best petua nih..gila penat nak mencabut kdg2 tuh..best betul kalo xde lgsg..ngeee

    ReplyDelete
  21. ivy~~
    betul xbetul...xtaula ivy...dh namenye petua kan..hehe =)

    ReplyDelete
  22. milimilo~~
    mmg best kalo licin...xyah nak juling mate nak cabut..tp mcm dh terlmbt..dh tue..akar dh kuat gler agaknye..hahaha

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops