Tuesday, May 5, 2009

saya tau kereta saya lebih kecik berbanding kereta kamu

saya tau kereta kamu mcm ni...

hanye hiasan..sahaja..yg di cilok dr encek google...

dan saya tau kereta saya hanye yg ini...
ini pun sekadar hiasan..hasil penculikan dr encik google...

tapi jangan ingat kereta aku kecik dan kereta kau besar, kau boleh parking sesuke hati mcm jalan ni bapak kau yang punye...

kau boleh sesuke hati nak bw kereta laju2 dlm UTM...pastu hon aku sembarangan...

xpe2..nnt aku dpt naik mcm ni...aku lenyek2 kereta kau..

** tunggu dan lihat dlm mimpi ko nnt, aku pasti akan lenyek kereta kau smpi kemek2...dlm mimpi jela..realiti mane aku nak cilok kereta kebal ni..**

2 comments:

  1. hahahaha~ lenyek je keta2 tu...bonggol berjuta kat UTM tu pon mau laju2 jugak ka..???

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops