Friday, May 15, 2009

kecik-kecik nak nmpk genius...konon..

aku sgt fenin arinii..

pale berpusing2 mcm gasing...xtau nape...tp aku rase mcm kene mengena dgn spek aku je..mata ke-3 ngan ke-4 aku ni...

dh minta tukar yg baru....dok bising2 kat mate aku..tu yg aku fenin2 je ni...

ade sape2 nak sponsor aku beli spek br tak...haha..

2la..kecik2 suh makan carrot byk2..xmau..pastu kecik2 cite2 nak jd professor konon..pki spek nmpk genius..nah kau amik skang...ari2 ko kene pki spek....dh ler tebal nak mati .....


mau yg ini ka..
atau yg ni...


yg ni la...beso sketkan ruang mate ko tu..
xpun yg ni..leh bw gi berenang2 skali...kan senang..xdela ko rabun2 dlm air nnt,
yg ni...bapak besar sgt lak...patah hidung aku nnt

byk songel lak...yg ni je..hidung ko pun xde masalah..


haha...pakcik miaw nak jadi professor gak ke..




15 comments:

  1. saya pun nak nampak genius, tu psl gatal pakai cermin mata. oh...tipu! heheheh... sbb pening pale, encik tunang paksa pakai cermin mata. paksakah??? ;)

    ReplyDelete
  2. nana~~
    tu la cite2 mase kecik2 dulu,.tinggi sgt..xpasal2 dapat power spek tinggi...amik ko sebiji..dh tergantung je spek ni kat muke..

    dazz~~
    mau pki yg mane..yg boleh di bw mandi sekali ka..xpyh nak buka2 spek mase gi berenang,,.ok gak tu...2 in 1..hehe..

    ReplyDelete
  3. dulu kecik2 ije teringin sgt nak pakai spek. cambest je. skrg dah rabun betul.. baru nyesal. uhu

    ReplyDelete
  4. cemin mata patah kah?
    kt tmpt sy ada jual spec rm29 hengget..
    tp kualiti rndah la..kalau mau?
    boleh tlg order kn..

    hahahaha

    ReplyDelete
  5. ije~~
    dilot pun same..tu namenye ngade2..dh elok2 xpki...skang nak mandi pun kene pki..

    a.b geldofg~~
    hidup ni mestla mcm2 beb..kalo x mati kutu..mati katak dwatnye..

    ain~~
    haha xdela..kalau patah dilot jalan pun dh terabe2..

    power dh makin tinggi kot..sbb dulu cite2 tinggi sgt...

    rm29 hengget..??mm..bingkai dilot xkesa...tp kanta die ni ha...mak aiii,,mahal..,tu la..mate specel benor..

    ReplyDelete
  6. pakai helmet suda,.ahahah
    saya kene pakai spek tp sebab da patah..malas dah nak beli,,payah la nak jage..

    ReplyDelete
  7. hehehe..apa kata pakai spek macam paris hilton...

    ReplyDelete
  8. hiks....
    cume cermin mata sesuai...
    =P
    xD

    ReplyDelete
  9. huhu..ade spek tp skrg rase cm nk pkai lens r..baru sng nk bentuk tudung :)

    ReplyDelete
  10. hel~~
    boleh gak..tteibe aku terbyg naik kete pun dgn helmet.....

    nasri~~
    dgn sut??...haha..ko nak suh aku gi mane ni..berperang..

    joe~~
    bole..bole..tp ko kene minum susu budak2 zaman skang la..

    ReplyDelete
  11. ivy~~
    paris hilton??
    ok gak..ala2 paris hilton tp versi awek melayu...pki tudung...

    eazy~~
    semua..xleh..pokai aku..

    lens~~
    aku tobat nak pki lens...
    penat woo nak pki..terkebil2 nnt tgh jln..sbb dlm mase stgh jam aku nak pki tu..mate duk terkebil2 je..

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops