Saturday, May 9, 2009

kebetulan atau mmg dah ditakdirkan

arini adalah ari berpoya-poya lg..ditambahkan dengan rasa masam masin manis berdating..rasa apa?anda pernah berdating?? sila jawab sendiri...

aku sbnrnye br balik ni...penat woo..dating pun penat ke??penatla...tp arini aku agak pelik..

napa ek...sbb dr pg aku kuar smpila aku balik ni..aku asyik berurusan dengan org india..kalo la mr molar aku tau ni..mest tu menjadi topik utama dia untuk sakat aku..so baik xpayah bg tau...

mm..kenape aku ckp asyik berurusan dgn orang india...??mane taknye...aku naik teksi je terus dpt owang india...pastu bebual la dgn driver tu kan...bla..bla..dh sampai sri putri..tmpt aku nak nek bus tu..jumpela owang india..dok senyum2 ngan aku..tanye2 la ape ntah..aku pun jwb jela..nnt kate sombong lak...sementara tnggu bus dtg..de lg sorg minah india ajak aku bebual..aiisyyhh..ape ni sume india...ok fine xpela..pastu naik bus pun dpt duk sblh owang india...aduh..aku dh pasrah dah...smpi batu pahat...oklaxde kaitan ngan owang india...aku dh legala...kalo x mmg kompem lg sah kene dgn mr molar aku....kenape...???sbb aku mmg de keturunan mamak..sbb tula mr molar mmg sangat tersangat la suke mengaitkan aku dgn dgn owang india...

ok smbg balik..bile aku dh naik bus..dh sampi sri putri..nak naik teksi ke utm smule..mm..lg skali aku dpt pemandu owang india...aiisshh..ape la nasib badan ...

xpela..yang penting..sumenye owang2 baik....xde benda yang tak baik kene kat aku...

1 comment:

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops