Wednesday, May 13, 2009

kura-kura di atas jalan raya

pagi ni..aku nak datang awal...teringat pesanan member aku..suh letakkan tanda 'DO NOT USE' dekat pc..biasela makmal komputer serba guna..mcm2 orang masuk dalam lab ni..karang ade je tangan yang mengusik ..mmg cr nahas la jwbnye..

tapi terbantut lak niat suci murni aku ni..tengah khusyuk memandu..nak wat ala2 drift..tetibe...de lak sekor kura2 tgh drive...dh la bw dengan kelajuan ..pheewwittt..50 km/j...laju tu..dan berada di lorong kanan...nak potong xleh sbb lorong kiri de lak c'bulldozer..lagi mcm siput ....so..ikut jela belakang die...tetibe kerete kura2 tu bg signal kiri..aku hengat nak ke kiri..tp xgak kekiri...masih lg suke kat lorong belah kanan..bile dh lepas je dr bulldozer tu..aku terus ke kiri....yela dh lmbt benor ni..skali tgk pemandu..la patutla bw slow mcm kura2...tgh bebual kat hp..pergh..sengal tul la..kok ye pun nak bergayut..jgn la mase tgh memandu..dh la bahaye..menyusahkan owang lain...pakcik sdare lak xde...kalau ade kan bagus..tahan je pemandu tu...biar die rase..tpkan pemandu die bukan pompuan tau..lelaki...hihi...


pastu kene lg sekali...nak kuar sempang...alahai abg...arap muka je ensem nak mati tp takut nak gerak...tunggu smpi takde kereta semua baru kuar dr simpang..aduh...pastu aku tgkla kat cermin blkg..mak aiii..kereta dah berderet2 kat blkg...dh de gak yang hon...tp nasib baikla ko de tampal ni kan...jadi aku mmg tak smpi hati nak hon..tkt bile hon nnt..owang depan aku jadi lebih gelabah lak..naya lak...ala lgpun aku pun penah P gak dulu..ye aku sedar aku tau..hehe....

tapi mslhnye lagi..pemandu tu lelaki..aiisshhh..mcm mane ni ....=)

wahai lelaki..kowang marah kee..hehe,,jangan marah2..xbaik...nnt kene jual ngan ah long...


6 comments:

  1. sis, mcm kura2 sy la.. hehe~ exactly sama ni.. rindu sama kura2..

    kalu kat jalan raya, mmg slalu geram dgn org yg bawak lambat nak mampus.. buat org lain jd lmbt gak..

    mcm kes papa sy eksiden ari tu.. dasyat kan..

    ReplyDelete
  2. lelaki pon manusia gak,,bwk kete pelan jugak,,takut jugak,,ahahaha

    ReplyDelete
  3. Bukan semua lelaki.. Perempuan lagi banyak muahahaha

    ReplyDelete
  4. shafie~~
    kure2 je cumel..dilot?haha..gediks lak aku ni..

    LC~~
    setelah puas merenung..br perasan..mmg sgt cute itu kura2~~slame ni hanye perasan dilot je yg cute..dush!!dush!!

    hel~~
    dieorg mmg de takut gak..tp besalah..kdg2 xnak ngaku...
    haha...pang!!!!

    naqiubex~~
    ckp jela ko xnak ngaku..haha...relax ar beb...same2 de kelemahan.,,dh namenye manusia..

    ReplyDelete
  5. baru dapat lesen la tu. give him time. ehe

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops