Friday, May 1, 2009

sunyi nye arini..korang tak sunyi ke...

kenape ek??

adik aku xdela...die gi sekolah..de persembahan ghazal..

mm..mane taknye sunyi..xde suare gaduh dgn adik aku..xde suare abah aku mrh adik aku...xde suare adik aku yg memekak je...

mak oo mak...mcm ni la rupenye mak ngan abah aku rase sunyi bile anak2 tak de kat umah..lepas2 sowang..sowang smbg blajo....kan mak kan???kan abah kan???

adik...bile nak balik...cepatla balikkkk!!!

tambahan: adik aku balik gak mlm td..cikgu die anto..sbb yela susah nak jage budak rmi2..jd cikgu tu bw je budak2 tu tdo umah die...adik aku dh sah2 la tdo umah sndri..sbb umah cikgu tu hanye sebelah je umah aku...




No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops