Saturday, May 2, 2009

KMJ..kolej matrikulasi johor

ni kawan matrik aku...name die elly sofiana..tp mslh lg..aku x hengat name husband die..hehe..sowi elly..aku betul2 lupe..

xpela aku doakan semoga hubungan korg..berkekalan dan bahagia hingga akhir hayat...dan dikurniakan zuriat yang soleh dan soleha..amin..

cite psl matrik..teringat lak aku zaman matrik..aku matrik dekat kmj..KOLEJ MATRIKULASI JOHOR...1ST batch tau..kiteorg yg rasmikan sume ..bangunan..katil..dewan kuliah..smpi ke tandas pun..hihi..

byk kenangan aku kat sini...walupun hanye setahun je..antaranya..

aku jumpe mr. molar aku...hehe....dh tu je yg aku nak bg tau....xleh pjg2..nnt de mase aku letak..

1 comment:

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops