Thursday, May 14, 2009

cuci otak dekat jusco

port makan aku arini mcm besala...dekat jusco je..aku bukannye xnak mkan kat dlm utm....kiterg bosan r..kalo kat jusco boleh sambil jalan2 ...pastu abeskan mase dan tambahkan mase utk berpoya..sambl rehatkan otak ..sambil tu leh gossip dan wat sesi kutukk.mcm2 cerite ade..kalo dlm utm xleh..bahaye...

tp arini aku x mkn tghari la..sbb pagi aku dh melantak nasi lemak..kenyang lg..dan mengantuk..ape ntah makcik tu letak agaknye...asal makan nasi lemak kat situ..mate aku ni mcm de setan bergayut...tp naseb baik aku de keje nak wat ..xdela ngantuk sgt..walaupn intenet slow nak mampos...tp intenet ni pun satula...xpasal2 staf lain tanye2 lak..apsal intenet slow...pastu bodoh leh lak ckp yg aku gune intenet specel ke....sengal..ko ke aku yg duk lame kat utm ni...aiisshhh...

ok!!!aku dh teremosi lak..sambung balik...aku gi la beli air..tgh tnggu air aku di siapkan..de la seorg staff kat situ bg kad jemputan kawen..nak jemput member2 kat situ..yg c member tanyela umah kat mane...kat area mane yg senang nak di cari..yela xtaukan..baik tanye..mane tau leh dtg ke...

pastu staf tu pun sengal ckp mcm ni lak..tgkla kat kad..kan dh di bg peta..bace jela..dgn nada yg mcm bagus nye..ergg...sengal bin dol betul..ko nak jemput org..ckp la baik2..ni ckp mcm tu..xde nye org nak dtg..x hengen tau x.....pastu si yang wat air tu mcm bengang la kn...yela org tanye baik2..jwbnye mcm sial je...tp de hati lg tu..gi tanye org yg wat air...air kelape laut ni rase ape ye...dgn rase menyampah..aku rasela...c tukang wat air tu pun jwb...rase kapal....

aku mcm nak tergelak nak mati..nah amik kau..tu la sombong tak tentu pasal...skang rase balik...




No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops