Tuesday, June 16, 2009

award dan tag PARAXIXTH


lame x aku peram,...disebabkan ko bg award..jadi aku wat dulu tag ko...yg xde award..aku masih peram lg ..hehe...bukan pilih kasih..cume ade tag yg aku dh penah wat dulu...

1. Siapakah Nama Anda dan sila nyatakan link blog anda sekali!
name aku..mm...NURUL ADILAH
2. Anda Kawan Saya ?
kawan blogger...br je kenal...
3. Bagaimana Cara Kita Bertemu ?
dr mane ek...dr shoutbox cik nana kot..pastu aku terus klik name die...
4. Anggapan Anda Apabila Pertama Kali Bertemu Dengan Saya ?
betemu...bertemu la sgt....stakat ni lom lg ye...tp ka senhlau melalui blog...mungkin die ni sorg yg sengal dan gila-gila
5. Anda Masih Beranggapan Sedemikian ?
setakat ni ye lg...
6. Apakah Yang Mengingatkan Anda Kepada Saya.
tandas...berak...gay...maybe kot....
7. Anda Tahu Semuanya Tentang Saya ?
tak tau pun....yg aku tau ko suke berak..haha...
8. Terangkan Diri Saya Dalam Satu Perkataan.
sengal
9. Perkara Yang Anda Tak Suka Pada Diri Saya.
tak suka..?stakat ni lom wujud lg perkataan x suke....sbb xkenal sgt...xkenal maka x cinta...wakakakkaka
10. Kali Terakhir Anda Berjumpa Dengan Saya.
kali terakhir?..kali pertma pun xpenah lg...tetibe jadi kali terakhir..ko nak jumpe aku ke..wakaka..
11. Kelemahan Saya ?
buang DUNHILL 14...boleh...?
12. Jika Anda Mampu Beri Apa Saja Kepada Saya, Apakah Ia?
DUNHILL 14 yg dh dipijak2...ko nak merokok lg ke...
13. Perkara Yang Mengembirakan Saya ?
dapat DUNHILL 14...YE KOT...
14. Perkara Yang Menyedihkan Saya ?
xdapt menghisap DUNHILL 14...KOT...
15. Saya Sudah Berpunya ?
aku bace kat blog org yg dah wat tag ni...die kate dah...dah de la kot...
16. Mungkinkah Saya Akan Berkahwin Pada Suatu Hari Nanti ?
mestilaa...xkan ko nak jadi gay org tua tu kot...
17. Kata2 Yang Ingin Anda Beritahu Kepada Saya Tetapi Tidak Kesampaian.
kata2?...xde kot...
18. Anda Rasa Saya Pendengar Yang Setia ?
ntah...ye kot...
19. Jika Saya Tiada Lagi Di Dunia Ini, Apakah Perasaan Anda ?
sedih sbb hilang sorg blogger yg br dikenali..
20. Kata2 Terakhir Anda...
jangan tinggalkan dunia blog ko ye...xde org nak merepek pasal gay pasni...wakaka...




4 comments:

  1. berak rokok gay= paraxixith haha

    ReplyDelete
  2. wah thanks ye....

    nape mesti ade gay?

    ReplyDelete
  3. hahaha lawak la award dia
    gambar toilet
    hahahaah

    suka berak?
    hahaah

    nama kakak nurul adilah
    owh

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops