Monday, June 1, 2009

mahu kawen gak.....=)

td aku cek kat friendster...buka la page2 kawan2 aku..mmg dh lame gler aku tak buka friendster..semenjak aku dh de blog ni...

kesian friendster aku...mcm dh terabai...bersawang...

than aku view page sowang membe aku mase matrik ni...sbnrnye agak terkilan gakla..bukan sebab kate2 die pedas ke ape ke...tp ..


sbb diri aku sndri...aku tak dapat hadir majlis kawan aku tu...

dhla die rumate aku mase kat matrik...1 kelas ngan aku lak tu...kawan baik...

tpi aku tak dapt hadir mase majlis die.....series...aku mmg serba salah ngan die...kalo tak berape rapat..aku tak la menyesal sangat..tp sbb aku mmg rapat ngan die...

sebab mase die sanding tu...die arap dapat tgk muke aku...sekurg2 rumate die dapat hadir pun jadila...tapi smpi abis sanding..muke aku tak muncul2 gak....

glerss....sedih lak aku rase...bukan aku sengaje tak nak dtg..tp waktu tu tetibe aku kene gi singapore..de keje..mmg tak dapat dielakkan la...nak je aku ponteng..xyah gi singapore mase tu...tp xboleh...

tp de kebaikan gak..sekurg2 skang ni...aku rajin contct balik membe2 aku...aku xnak kehilangan kawan2 aku.....aku sayang sume kawan aku...tetibe aku rindu gler2 kat kawan2 aku...dh lame gler tak jumpe dieorg...

ayu, wahid, lily, suzelin, faz, mazlia, mazua, nisa', faezah, inna, huda, nisa rosehan, zarith, uyul, zain, azlan, bibi, mai, ani, mal, dyane, balqis, lin, emmy, elly, nur, uare, cpoh, wawa, wanie, zana, jon, nad, miss, zie..

aku rindu sangat2 kat korg...bestnye kalo dapat jumpe korg balik..balik zaman sekolah dl2...zaman matriks dl...zaman degree dl...tp tak boleh..sbb masing2 dh bw haluan masing2....zaman tu dah lame kite tinggalkan...

sekolah rendah...dekat 13 tahun dl...
sekolah menengah....8 tahun dl..
matriks...7 tahun dl...
degree...3 tahun dl..mmm,,br je...tp aku rase mcm dh lame je tak jumpe membe aku mase kat UKM...

disweek...membe aku lg sorg kawen...+ die pun rumate aku...+ kawan baik aku...aku arap sangat2 dpt gi terengganu..majlis die nnt...dtg sekejap pun xpela...untuk kongsi kegembiraan dgn kawan aku...aku arap xde aral melintang minggu ni...


10 comments:

  1. kawan baikku juga kawin dis weekend. bile la diriku ini akan berkahwin??? encik tunangggggg... sila kumpul duit dengan kadar segera. hehehhe

    ReplyDelete
  2. hihi. nk kawen kang gtau. nak merasa nasik minyak neh

    ReplyDelete
  3. dilot ble nak kwen plak?
    huhu. :)
    sek rendh dh,
    mnengah dah,
    matrix ngn degree dah.
    kwen jer blom..
    huhu ;p

    ReplyDelete
  4. cepat2 kawen, jgn lupa jempot amy mkn nasi minyak noh...

    ReplyDelete
  5. xuen diakan tercapai la harapan kak dyla tu

    ok?

    ReplyDelete
  6. xpela..bkn kte sengaja pon kan..ade hal..kte cuba nk elak..tp nk jd gak..nk wat cmne..moga berkekalan hubungan persahabatan kamoo

    ReplyDelete
  7. kawan saya ramai sgt kawen bulan ne,ngeri la..sebab saya bf pon teda lagi..ahaha

    nak gak kawennnnn

    ReplyDelete
  8. nak kawen bile ade org dtg pinang wlopon lom abis blaja..bleh ke cmtu?huhu

    ReplyDelete
  9. tba2 je ada name aku ni...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops