Friday, June 12, 2009

dilenyek sang gergasi



mahu ke korg dilenyek seperti ini...sbnrnye aku xtgk lg pun..xmampu nak tgk..bace comment2 pun dh seram nak mati...


antara comment tu..

ish memang ngerilah terbayang - bayang tak sanggup tengok :(


aku tgk skali jek pastu aku taknak tengok lagi :(

yup.. lyn pun dah delete video tu :(

xtaula video ni video lame ke baru.....

dan 2 ari lepas lak bos aku de bg tau..cerite pasal awek kene lenyek dgn lori...die cakap video br gak...yg sorg kepala dh hilang..dan sorg lg kaki hilang tp masih boleh duduk lg...mungkin tergamam smpi dh xde rase ape2 kesakitan lagi..sakitnye...mungkin hanya DIA sahaja yg tau...

kalau korg nak tgk...rela nak tgk..sanggup nak tgk..silala download ye..sbb aku xnak tgk..

http://rs562.rapidshare.com/files/168548162/Awek_cun_dilenyek_trailer.rar..

xtaula video btl ke x...arap2 bukan lucah la ye...sebab aku copy paste dr web org je...

**********************************************************

si mat rempit kalau xinsaf gak aku xtaula...mungkin dieorg perlu didedahkan dgn video2 mcm ni slalu..supaya keinsafan itu terbit dr hati...

tp ni bukan untuk mat rempit sahaje..pada sape2 yg menunggang motosikal...harusla berhati...sbb motosikal lebih terdedah pada kemalangan jalan raya,,,

ni pengalaman dr arwah kazen aku sendiri.... terlanggar lori masa nak pergi tempat keja...sbb die ingatkan bukan lori..motosikal je..keadaan mase tu mmg gelapla...yela subuh dh kuar rumah...mane taknye.... satu dr lampu belakang lori tu tak menyala...dan malap....kazen aku ingat moto je...jadi die pun teruskan perjalanan..dh dekat..arwah br perasan rupenye lori...bukan motosikal...jadi xsempat nak brek...

kazen aku koma selama 8 bulan...dan akhirnya pergi mengadap ilahi...tapi kesian untuk anak arwah..sbb br je sebulan dilahirkan...tak sempat nak bermesra dgn ayah..ayah dh kembali pergi menghadap ilahi...

pada sape yg pernah bace entri ni mungkin tahu serba sedikit..sbb aku pernah tulis entri ni awal2 dulu...tk ingat tajuk ape...

*****************************************************

masalah lampu belakang pada kenderaan mmg perlu dititik beratkan...kalau dah smpi boleh meragut nyawa orang lain, ni dah bukan masalah kecik...masalah besar....

kerana sikap malas nak betulkan tu la...seorang bayi yg masih kecil kehilangan kasih sayang seorang ayah......


10 comments:

  1. paraxixth~~
    aku dh tgk video tu..
    bukan lucah..tp mmg betul 2 awek motor tu..

    mengerikan..kaki dah xde..kepale kene lenyek..

    ReplyDelete
  2. yeke?
    haih! takot plak nak tgk.
    mcm mana kepala dah tade leh duduk lagi?

    btw*
    ha'a d70 mahal.
    :) kalau dilot dah pernah guna dslr b4 berbaloi ambik d70.
    kalau tak , pakai je la yang murah2 dulu.
    harga dari 1.5k dah leh dpt skarang

    tak pon cari yang second hand. ada gak

    ReplyDelete
  3. ak accident dlu..
    tgn kanan kne bungkus..
    tp syukur ak msih diberi nafas..

    ReplyDelete
  4. Huuhuu.. Ku baca pun ku dah ngeri, apa lagik nk nengok..

    ReplyDelete
  5. epix~~
    kalau xde kepala..leh duduk..tu hantu meh...

    die ade 2 awek sbnrnye..
    sowang kepala kene lenyek..tu yg mati...
    sowang lg kaki kene lenyek..tu yg smpt duduk lg...

    hehe...mmg mahal nak mati..br je cube2 pki camera tu...tp tula cr yg murah je...mcm ko suggest...

    ReplyDelete
  6. nasri~~
    nasib baik tgn ko je msih berbungkus...
    kalo semua berbungkus...sedih wooo..

    next time perlu lebih berhati2...

    ReplyDelete
  7. farhana~~
    dilot tkt gak nak tgk...tp last2 tgk gak...sbb xpuas ati...tkt video lucah..naya wei...nnt blog ni jadi blog lucah lak...

    ReplyDelete
  8. pasl ape ni??x th ape pon..x berani tgok benda 2..tkt...

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops