Thursday, June 4, 2009

hutang2 tag (nasri + dazz + kak_ida)...dan award(nasri + capiqa)....

1-Copy Award Diatas Untuk Diletakkan Di Blog Anda..
iya pak..udah di tepek...dh kali ke-2 aku dapat bende alah ni...kerana nasri ku buat gak..haha...

2-Nyatakan 5 Fakta Menarik Tentang Si Pemberi Award Ini.

1) ni name penuh die...Mohd Nasri Md. Nasir... 2) kalau bg komen suke letak name penuh die...sangat bagus ini budak... 3) pernah accdnt... 4) sangat degil...dah patah tgn pun nak berblog gak... 5) suke coklat..tak percaye tgk blog die..berape byk perkataan coklat budak ni letak...kire coklat..penggemar coklat..jenama coklat...bground template pun coklat tu...nasib baik...name ko x coklat..

3-Setiap Blogger Mestilah Menyatakan 10 Fakta Atau Hobi Diri Sendiri Sebelum Memilih Penerima Award Seterusnya.


1.aku suke makan sbb tu aku muncit 2.aku suke jalan sbb tu aku slalu penat.. 3.aku rabun jauh...sbb tu mate aku de 4 4.aku tetap comel walaupun pendek 5.aku single tapi not available.. 6,7,8,9,10....aku cute cute dan cute

yg ni aku xnak bg org..sbb aku pernah bg org...dan aku pernah wat dl..haha..


******************************************

yg ni award dr capiqa

tq...nnt bg lg ye...colourful gitu...


***********************************************


yg ni tag dr cik dazz...

1. Apa Perasaan Anda Sekarang?
rase xbest-mcm nak sepak org..boleh takk??

2. Saya nak makan?
makan angin...aku dh tensen

3. Saya tak suka?
si gemuk yg melampau....bukan semua gemuk tau..hanye sorg tu je...mmg aku sgt2 xsuke dgn perrangai die...

4. Impian saya?
kehidupan yg lebih bahgia dari sekarang- dan sentiasa dimurahkan rezeki

5. Haiwan yang saya tak suka?
ular...cacing....semua bintanang yg jalan mengesot...

6. Saya harapkan?
sentiasa diberkati..dimurahkan rezeki dan sentiasa dapat bersama org2 yg disyangi


7. Jika boleh putarkan masa?
nak mase zaman kecik2...xde mslh..de mslh pun xyah nak pkir,,,enjoy je...

8. Saya pada 10 tahun akan datang?
dah berkeluarga....nak keluarga, mak ngan ayah hidup senang atas hasil titik peluh sndri...

9. Handphone saya adalah sebuah?
dah masuk dalam galeri sejarah pun

10. Saya pernah bercinta sebanyak?
xingat..byk kali...tp cinta monyet la..yg skang ni br cinta xmonyet...

11. Saya suka pada?
mereka yg sukakn diri aku la...wat pe nak suke pd org yg benci aku,,,,buang mase je...


12. Kawan-kawan saya?
sudah tentu kawan2 aku gak...

13. Pernah dikhianati?
pernah sgt..mustahil la xpernh...

14. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
nak sepak terajang...bg flying kick...boleh...???

15. Senaraikan 8 orang untuk di Tag:
xmau bg org...sbb aku sgt baik...hahaha


*****************************************


yg ni dr kak ida lak...


1. Nak tau sangat nama singkatan korang,umo dan dok mana....???ye laaa..kekadang keliru gak nih...klu dah tau...nak save,lpas ni mudah la nk ingat...he2...
name dilah...nak panggil dilah leh..dilot leh...tp kat blog lebih suke org panggl dilot je...dilot je la kak...=)...umur..br...25...lg mude dr akak..mmg la lg mude...sbb tu panggil akak...hehe...dok selatan malaysia..johor bahru...

2.Tiap2 hari ke korang bukak Blog nih???..biasa kol berapa??lama tak?
biasenye tiap2 ari...tp kalo de hal yg tak dpt dielakkan mungkin 2 ari br dpt buka...biase...??mm...kalau dh buka tiap2 ari.dr kul 8 smpi 5 pm..pastu mlm pun on9 gak..

3.Bila dah on kat Blog...apa yg korang buat ek???
bace blog org dl..pastu br hupdate blog..tp tgk gak...kalo tgh idea....mmg trus hupdate blog dl...kalau x gi la bace blog org...

4.Penah tak sedang asik melayan intenet ni...korang telah abaikan sesuatu....?he2
abai buat keje ...bukan abai..mmg sgj mls nak wat keje...hahaha..

5. Macamana cara korang masak maggie ek???
akak nak yg cepat ke yg lmbt ...

kalau kat asrama..panakan air...pastu buka magie cup..pastu tuang air...tnggu sat smpi kembang sket..pastu ngapppp la...dh lapo...

kalau kat umah...kekdg wat perencah sndri...ala2 mee gorg nye ke...pastu tmbh la sayur campur....sosej ke...jadi kan mcm mee grg..tp panggil maggie grg la...


ok dh abes...ni yg ke -3...de lg satu... si mel nye...

No comments:

Post a Comment

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops