Tuesday, June 23, 2009

hutang tag NaNa, ayin dan dakjaat


disebabkan hutang tag dan award terlalu byk...maklumla org glamer...maka arini aku bermurah hati untuk langsaikan hutang2 aku....walaupun aku dh pernah buat..

hutang tag pertama...dr mel..maaf aku xdpt wat...sbb page die dh hilang...huhu...

hutang tag ke-2 dr NaNa...

RULES:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag as many friends.
5. Everyone tagged has to do the same thing.
6. Have Fun!

1. IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
Selalu Mengalah - Seventeen
*X OKAY??aku mesti menang..wakakak*

2. HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Pemain Cinta - Ada Band
*OH-TIDAK..aku adalah seorg yg setia pd cinta*

3. WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Entah - Afghan
*kerana setia pdaku..*

4. HOW DO YOU FEEL TODAY?
Kau Aku - Aizat
*melayang...*

5. WHAT IS YOUR LIFE PURPOSE?
Pergi - Aizat
*haha..ntahla*

6. WHAT'S YOUR MOTTO?
Jangan Kau Lepas- ALEXA
*Sentiasa pegang pada kata-kata*

7. WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Revolusi - Bunk Face
*mimpi jadi realiti?*

8. WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
Bercinta - Faizal Tahir
*tgh bercintun dgn tunang die*

9. WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Kotak Hati- Hujan
*bayangan*

10. WHAT YOU ALWAYS DO DURING TAKE 5?
Terlanjur Cinta - Rossa
*tepon tunang*

11. WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Yang Terlewatkan - DSheila On 7
*rindu- sbb kenangan dah makin jadi kenangan*

12. WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Hingga Hujung Pernafasan Langitku - Sofaz
*buat smpi mampu*

13. WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
love story - taylor swift
*adekah bermaksud aku hanya nak bercinta je...haha...no la semoga ku kekal bahagia dgn tunangku?*

14. WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Rindu Terhenti (LIVE) - Tomok
*jantung mcm nak tercabut*

15. WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Dan Sebenarny - Yuna
*menari di bulan!*

16. WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
demi cintaku padamu - search
*bacalah yassin ke alquran ...huhu~*

17. WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST??
Lonely - AKON
*duk dlm bilik*

18. WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
smacked that - M2M
*kene tumbuk...sbb aku slalu tmbuk org..wakaka*

19. WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
suci dalam debu - iklim
*dh terlalu halus...xde sape tau *

20. WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Fantasia Bulan Madu - saleem
*nak kawin sekarang...boleh??*

21. WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
Terlanjur cinta - rossa
*kawan smpi bile2*

22. WHAT WILL YOU POST THIS AS?
di pintu mahligai - iklim
*sentiasa menanti*

hutang tag ketiga-ayin dan dakjaat...

aku dh wat sebelum ni..masuk ni kali ke 4 dan ke 5...untuk tak nak hampakan..aku wat gak..
ni bermakna...blog aku mmg amazing..wakaka...



Copy award dan letakkan kat blog anda dan 5 fakta da vooooooooom tentang pemberi award ini,

fakta tentang ayin:

1. org sabah,.,,mule2 kenal serius aku xtau pun die sabah...ntah mcm mane ntah leh tak tau
2.suka makan durian
3.suka letak gmbr boyfen die dlm blog
4.dia suke lukis org lidi
5.ni url blog die..http://yincrynyd.blogspot.com/...


fakta tentang dakjaat:

1. template die itam..same mcm aku...sama tp xserupe...
2. die kate "aku ni pun blogger kementerian penerangan gak"...die kate eh..bukan aku..haha...
3. awek die name siti nurhaliza..eh silap.siti je...
4. muke die ngan awek die samela..cayala korg...jodoh kuat ni...
5. ni url blog die...http://dakjaat.blogspot.com/


Tulis 10 fakta/hobi tentang diri sebelum memilih penerima award seterusnya..

1.aku suke makan sbb tu aku muncit 2.aku suke jalan sbb tu aku slalu penat.. 3.aku rabun jauh...sbb tu mate aku de 4 4.aku tetap comel walaupun pendek 5.aku single tapi not available.. 6,7,8,9,10....aku cute cute dan cute

yg ni aku xnak bg org..sbb aku pernah bg org.dan aku tau..penat wat tag yg same.....


1 comment:

  1. hahaha
    napa pulak xtau sy org sabah?
    adoii

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops