Friday, June 12, 2009

penantianku terjawap

badan aku kurg sehat arini...disebabkan kegatalan aku mlm td...minum air sejuk masa tengah2 tekak haus kering,,,tu yg jadinye arini aku rase mcm nak demam je...

walaupun pening2 lalat..mata dh mcm juling..aku tetap gagahkan gak untuk gi selesaikan masalah aku yg tertunggak selama 2 bulan..masalah gaji tak dpt lg...dan nasib baik arini semua dh selesai...berbaloi gakla aku jalan walaupun aku jalan mcm bengong...

aku tabik dengan abg yg tolong kami(aku ngan cik lizz) arini...sebab die mengaku salah atas kesalahan die..sebab tersalah hantar cek kiteorg...dan sentiasa follow up sehingga masalah selesai...dah selesai die lega..aku pun lega...sbb tak perlu untuk turun naik jumpe org untuk selesaikan masala kiteorg ni..zaman skang ni jarang nak jumpa org mcm ni ..malah ada yang lepas tangan begitu je..buat-buat tak tahu kesalahan sendiri...nmpak sangat sikap tanggungjawab semakin hilang...

**********************************************************************

di sebabkan arini mcm sengal..kepala aku dh melayang....arini aku dh kene bebel ngan kakak kat pejabat post..

aku nak wat post laju...untuk hari jumaat, last die kutip kul 3.00 pm...jadi...kakak tu dh warning..cepat sket..lg 10 minit..lmbt akak xlayan..jadi aku dgn yakinnye terus isi borang..dh selesai tulis..nak gi timbang,,,

pastu akak tu tanye: adik bace tak tadi..
aku: bace..
kakak: yakin..??
aku: dengan penuh konpiden aku ckp yakin..bace kak...nape?..konon buat2 baik tanye..pdhal...ape yg die ckp pun aku dh mamai...pale dh berpusing...

pastu akak tu start bising..yakin apenye..ni tmpt penerima..adik tulis nama pemberi...tmpt pemberi tulis nama penerima..dik oi...lain kali tulis betul2..pastu aku pun balas la...dh akak kate cepat..nnt akak xlayan ...jadi saya pun tulis je...iyola...tp sekurg2 bacela..jangan main tulis je...

jadi kesimpulannye....aku mengalah je la..mmg salah aku pun...malas nak dgr die bising..kepale ni dh la berat..bertambah berat lak nnt...

jadi sempatla arini aku post barang untuk kawan-kawan aku...kalau tak tertangguh lagi..

7 comments:

  1. makan ubat, minum AIR SUAM bukan AIS, rehat secukupnye.

    ReplyDelete
  2. jgn lupa minum air msk byk2..
    mlm2 jgn minum ais ok..

    alhamdulilah..masalah dh selesai..

    ReplyDelete
  3. demam yek!! huhu...makan la panadol active fast! dan silerla pergi jumpe doktor....

    ReplyDelete
  4. uish
    rehat2 secukupnya ea
    mamai tuh

    ReplyDelete

My Blog List

 
Mama Dilot © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops